ایران ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دختر جوان دارد‌

اطهره نژادی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از اورژانس اجتماعی و خانه سلامت بهزیستی کرمانشاه، این مرکز را یک ظرفیت خوب برای تقویت بنیان خانواده است. وی با بیان اینکه مددجویان با مراجعه به چنین مرکزی دچار آسیب بیرونی نمی‌شوند، گفت: حضور پرسنل تخصصی، امکانات مناسب و در نظر گرفتن جوانب از نقاط …

اطهره نژادی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از اورژانس اجتماعی و خانه سلامت بهزیستی کرمانشاه، این مرکز را یک ظرفیت خوب برای تقویت بنیان خانواده است.

وی با بیان اینکه مددجویان با مراجعه به چنین مرکزی دچار آسیب بیرونی نمی‌شوند، گفت: حضور پرسنل تخصصی، امکانات مناسب و در نظر گرفتن جوانب از نقاط قوت مرکز است.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دختر جوان در کشور وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه این دختران با توجه به مناطق جغرافیایی و آداب و رسوم مختلف دارای سلایق متفاوتی هستند، افزود: سیاست ما تعامل با وزارت ورزش و جوانان است.

پرهیز از طراحی مجزای برنامه‌ها و مشارکت همه دستگاه‌ها برای برنامه‌ریزی مناسب و هم‌افزا در حوزه زنان از مواردی بود که نژادی مورد تأکید قرار گرفت و افزود: سند امنیت زنان و کودکان در وزارت کشور کار شده است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تبیین کرد: برای ایجاد آرامش در فضای زندگی کودکان علاوه بر مهارت‌های خانواده‌ها، همکاری هم‌افزا لازم است.

وی در پایان همراهی خانواده‌ها با نظام آموزشی را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: مهارت‌های فردی و حقوق شهروندی باید از سنین پایه به کودکان یاد داده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا