توصیه افخم در خصوص سفر حج تمتع

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : شهروندان برای سفر حج تمتع باید مراحل ثبت نام را انجام داده باشند و صرفا از روال رسمی و از طریق سازمان حج و زیارت نسبت به انجام امور این سفر و از آن جمله اخذ روادید اقدام کنند. مرضیه افخم با تاکید بر اینکه هیچ مسیر دیگری برای …

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : شهروندان برای سفر حج تمتع باید مراحل ثبت نام را انجام داده باشند و صرفا از روال رسمی و از طریق سازمان حج و زیارت نسبت به انجام امور این سفر و از آن جمله اخذ روادید اقدام کنند.

مرضیه افخم با تاکید بر اینکه هیچ مسیر دیگری برای دریافت روادید سفر حج مورد تایید مراجع رسمی کشور نمی باشد تصریح کرد: مراجع متفرقه و غیر مسوول نه تنها قابل اطمینان نیست،بلکه تبعات و عوارض ناخوشایندی نیز دارد.

وی با توجه به انتشار برخی اخبار در خصوص امکان دریافت روادید حج تمتع خارج از روال رسمی سازمان حج و زیارت، در ادامه افزود: متاسفانه در چند سال گذشته تعدادی از هموطنان بدلیل دریافت اطلاعات نادرست و گمراه کننده مبادرت به اخذ روادید خارج از روال سازمان حج و زیارت نمودند که قریب به اتفاق این افراد در بدو ورود به کشور عربستان به دلیل جعلی بودن روادید با مشکلات عدیده مواجه و علاوه بر لطمات شدید روحی،خسارت مادی کلانی هم متحمل و به کشور بازگردانده شدند.

افخم ابراز امیدواری کرد در سال جاری با نزدیک تر شدن به ایام برگزاری مناسک حج واجب هموطنان گرامی نسبت به این موضوع توجه کرده و از بروز مسائل ذکر شده پیشگیری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا