پرواز جنگنده های فرانسه در آسمان سوریه

پروازهای شناسایی فرانسه با استفاده از هواپیمای جنگنده رافائل صورت گرفت. این جنگنده ها در خلیج فارس مستقر هستند و از این منطقه برای پرواز شناسایی در سوریه پرواز کرده اند. این پروازها برای کسب اطلاعات از مراکز داعش در سوریه و حمله علیه آن انجام می شود. فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه دوشنبه اعلام …

پروازهای شناسایی فرانسه با استفاده از هواپیمای جنگنده رافائل صورت گرفت. این جنگنده ها در خلیج فارس مستقر هستند و از این منطقه برای پرواز شناسایی در سوریه پرواز کرده اند.

این پروازها برای کسب اطلاعات از مراکز داعش در سوریه و حمله علیه آن انجام می شود.

فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه دوشنبه اعلام کرده بود: فرانسه پروازهای شناسایی خود را با هدف آغاز بمباران هوایی پایگاه های داعش در  سوریه در آینده انجام می دهد.

فرانسه تاکنون تنها در حملات هوایی علیه داعش در عراق شرکت کرده بود. هم اکنون ائتلافی از کشورهای غربی و عربی به علاوه استرالیا  مراکز داعش در سوریه و عراق را مورد هدف حملات هوایی قرار می دهند.

مسولان فرانسوی پیش از این از قدرت گرفتن دولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نتیجه حملات هوایی پاریس علیه داعش هراس داشتند.

یکی از مسوولین وزارت دفاع فرانسه بیان کرد: پروازهای شناسایی روز سه شنبه با هدف کسب اطلاعات از پایگاه های داعش و بررسی اوضاع در سوریه صورت گرفت.

وی تاکید کرد: “عملیات مشابه آن در روزهای آینده نیز آغاز  خواهد شد.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا