حمایت همه‌ جانبه از پناهندگان در اروپا

خالق هری‌پاتر نوشت: «اگر نمی‌توانید خودتان را در یکی از قایق‌های حامل پناهجویان تصور کنید، چیزی در وجودتان کم است. این پناهجویان برای یافتن یک زندگی که ارزش زنده بودن را داشته باشد، با مرگ روبه‌رو می‌شوند.» جی‌کی رولینگ، گروه موسیقی وان دایرکشن، اولیویا وایلد و بسیاری دیگر حمایت خود را از پناهندگان به اروپا …

خالق هری‌پاتر نوشت: «اگر نمی‌توانید خودتان را در یکی از قایق‌های حامل پناهجویان تصور کنید، چیزی در وجودتان کم است. این پناهجویان برای یافتن یک زندگی که ارزش زنده بودن را داشته باشد، با مرگ روبه‌رو می‌شوند.»

جی‌کی رولینگ، گروه موسیقی وان دایرکشن، اولیویا وایلد و بسیاری دیگر حمایت خود را از پناهندگان به اروپا اعلام کردند. این اعلام موضع در حالی صورت می‌گیرد که بحران مهاجران در اروپا به نقطه اوج خود رسیده است.

رولینگ برای پررنگ کردن دورویی و ظاهرسازی کشورهای اروپایی در برخورد با پناهجویان با اشاره به این که روزنامه‌های انگلیسی به حیوانات بیشتر از انسان‌ها اهمیت می‌دهند، نوشت : «آیا دوست دارید که روزنامه‌ها به این موضوع که شما بی‌خانمان هستید بها بدهند؟ پس یک سگ باشید.»

الیویا وایلد نیز در آن سو به انتقاد درباره مشکلات مهاجرت در آمریکا پرداخت. او در این باره نوشت : «در حالی که ما تلاش می‌کنیم که مهاجران را بیرون کرده و دور کشور یک دیوار بکشیم، دیگران درهای خود را به روی آوارگان باز کرده‌اند. انسانیت واقعی»

در این میان گروه موسیقی وان دایرکشن نیز حمایت خود را از یک سازمان مدافع حقوق پناهجویان به نام «کودکان را نجات دهید» با توئیت کردن هشتگ «#RefugeesWelcome» نشان دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا