نتایج کنکور ۸ صبح فردا اعلام می شود

دکتر ابراهیم خدایی گفت: نتایج آزمون سراسری سال ۹۴ ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۸ شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود. وی با بیان اینکه به طور کلی ۴۲۸ هزار و ۴۷۸ نفر در این آزمون پذیرفته شده اند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۷ هزار …

دکتر ابراهیم خدایی گفت: نتایج آزمون سراسری سال ۹۴ ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۸ شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.
وی با بیان اینکه به طور کلی ۴۲۸ هزار و ۴۷۸ نفر در این آزمون پذیرفته شده اند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۷ هزار و ۹۲۳ نفر در گروه ریاضی و فنی، ۱۵۵ هزار و ۷۸۴ نفر در گروه علوم تجربی، ۱۲۳ هزار و ۱۶۲ نفر در گروه علوم انسانی، ۸ هزار و ۸۱۱ نفر در گروه هنر و ۱۲ هزار و ۷۹۸ نفر در گروه زبان های خارجی پذیرفته شده اند.
پذیرش ۱۲۳ هزار و ۶ نفر در دوره های روزانه
رییس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: ۱۲۳ هزار و ۶ نفر در دوره های روزانه، ۲۱ هزار و ۸۴۶ نفر در دوره های شبانه، ۹۵ هزار و ۸۱۲ نفر در دانشگاه‌های غیردولتی، ۳۴۸۷ نفر در دانشگاه تربیت معلم، ۱۷۲ هزار و ۵۹۷ نفر در دانشگاه پیام نور، ۱۱ هزار و ۷۳۰ نفر در دوره‌های فرهنگیان،مجازی و غیره پذیرفته شده اند.
دکتر خدایی در مورد زمان ثبت نام توضیح داد: داوطلبان ضرورت دارد برای آگاهی از زمان ثبت نام به سایت دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند مراجعه کنند. چنانچه این دانشگاه زمانی را برای ثبت نام تعیین نکرده بود داوطلبان باید از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ شهریور با مراجعه حضوری به دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا