قتل زن پاتاوه‌ای به دست برادر شوهر خود

علی قاسمی ده چشمه جمعه عصر در گفت‌وگویی در سی‌سخت مرکز شهرستان گفت: عصر روز پنجشنبه حدود ساعت ۱۷ جوان ۲۲ ساله‌ای با ورود به منزل برادر خود و طرح برخی اختلافات قبلی با زن برادرش اقدام به سر و صدا و درگیری با وی کرده بود. وی با تشریح اتفاقات رخ داده در زمان …

علی قاسمی ده چشمه جمعه عصر در گفت‌وگویی در سی‌سخت مرکز شهرستان گفت: عصر روز پنجشنبه حدود ساعت ۱۷ جوان ۲۲ ساله‌ای با ورود به منزل برادر خود و طرح برخی اختلافات قبلی با زن برادرش اقدام به سر و صدا و درگیری با وی کرده بود.

وی با تشریح اتفاقات رخ داده در زمان درگیری، افزود: در ادامه درگیری‌های لفظی، جوان ۲۲ ساله با ضربات متعدد چاقو به گردن، سینه و شکم زن برادر خود، وی را از پای درآورد.

دادستان دنا افزود: در زمان وقوع درگیری شوهر مقتول در خانه حضور نداشته و تنها خواهر قاتل از چند روز پیش در منزل برادر خود به سر می‌برد که بعد از دیدن این صحنه با جیغ و داد از اهالی نزدیک به خانه کمک خواسته بود.

قاسمی گفت: مقتول حدود ۱۰ روز پیش نیز مورد ضرب و شتم قاتل قرار گرفته بود و قاتل در این مدت چاقوی استفاده شده در درگیری را با دو احتمال انتقام‌گیری و یا محافظت از خود به همراه داشت تا اینکه روز گذشته دوباره به سراغ زن برادر خود رفت.

این مسوول قضایی شهرستان دنا افزود: در این لحظه تعدادی از اهالی که قصد جلوگیری از خروج شخص ضارب را داشتند با دیدن چاقوی نسبتا بزرگ و آغشته به خون در دست قاتل راه را برای وی باز می‌کنند و قاتل از صحنه درگیری متواری می‌شود.

قاسمی ادامه داد: قاتل بعد از خروج از منزل از طریق خودروی پسر عموی خود و بدون هماهنگی قبلی با وی از سی‌سخت به یاسوج و از آنجا با تاکسی‌های ترمینال این شهر راهی گچساران و از آنجا به بهبهان در استان خوزستان فرار کرده بود.

وی گفت: قاتل بعد از شنیدن خبر فوت زن برادر خود از طریق یکی از آشنایان که از ماموران آگاهی بوده خود را به ماموران نیروی انتظامی در دهدشت معرفی و سپس به دنا منتقل شد.

دادستان دنا افزود: صبح امروز متهم با حضور در دادستانی شهرستان تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی یاسوج شد.

قاسمی تاکید کرد: در صورت همکاری اولیای دم تلاش می‌کنیم طی یک هفته آینده این پرونده به دادگاه کیفری شماره یک کهگیلویه و بویراحمد معرفی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا