پخش مستند یوسف

بیش از چهار سال از شروع درگیری ها و جنایات تروریست ها و تکفیری ها در سوریه می گذرد و طی این مدت خرابی ها و ویرانی‌های فراوان، بخشی از میراثی است که این جنایتکاران برای مردم سوریه به جا گذاشته اند. با وجود همه مشکلات اما همچنان دفاع قدرتمندانه نیروهای مردمی در برابر تهاجم‌های …

بیش از چهار سال از شروع درگیری ها و جنایات تروریست ها و تکفیری ها در سوریه می گذرد و طی این مدت خرابی ها و ویرانی‌های فراوان، بخشی از میراثی است که این جنایتکاران برای مردم سوریه به جا گذاشته اند.

با وجود همه مشکلات اما همچنان دفاع قدرتمندانه نیروهای مردمی در برابر تهاجم‌های ظالمانه و اقدامات شنیع تروریست‌ها ادامه دارد.

مستند «یوسف» با موضوع جنگ در سوریه، روایت یک دانشجوی شاعر در دمشق است که ماجرای اغتشاشات، جنگ در سوریه و جنایت‌های تروریست‌ها و تکفیری‌ها را از ابتدای شکل‌گیری تا وضعیت کنونی تعریف می‌کند.

این دانشجوی سوریه به بیان آرمان‌ها و آرزوهایش برای آینده کشورش می پردازد و عامل اصلی نجات مردم سوریه از شرایط موجود را آگاهی بخشی و وحدت مردم کشورش در برابر تروریست‌ها معرفی می‌کند.

یوسف همچنین خواستار اتحاد و وحدت همه مسلمین جهان با یکدیگر است و در این میان تاکید ویژه ای بر تاثیر شگرف توسل به حضرت زینب (سلام الله علیها) دارد.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح الله رفیعی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه، ۱۰ شهریور از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم روز بعد و در ساعت ۱۱ به روی آنتن می‌رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا