آمریکا: برکناری بشار اسد حیاتی است

مایکل راتنی نماینده ویژه این کشور در امور سوریه امروز جمعه به مسکو سفر و با مقامات روسیه درباره سوریه مشورت کرد. این مقام آمریکایی سفر به مسکو و دیدار با مقامهای روسیه را در ادامه تلاشها برای همکاری جهت ایجاد زمینه برای سوری‌ها جهت ایجاد یک دوره انتقال سیاسی در سوریه و همچنین مقابله …

مایکل راتنی نماینده ویژه این کشور در امور سوریه امروز جمعه به مسکو سفر و با مقامات روسیه درباره سوریه مشورت کرد.

این مقام آمریکایی سفر به مسکو و دیدار با مقامهای روسیه را در ادامه تلاشها برای همکاری جهت ایجاد زمینه برای سوری‌ها جهت ایجاد یک دوره انتقال سیاسی در سوریه و همچنین مقابله با افراد و گروه‌های تندرو ارزیابی کرد.

در این بیانیه آمده است: «آمریکا قویا متعهد به حصول به یک دوره گذار سیاسی از روی مذاکره به دور از بشار اسد است. آمریکا از خواست مردم سوریه برای یک سوریه دموکراتیک، فراگیر و متحد حمایت می‌کند».

در بیانیه این مقام آمریکایی باز هم ادعاهای ۵ سال گذشته علیه رئیس‌جمهور مشروع سوریه تکرار و ادعا شده است که «بشار اسد مشروعیت خود را از دست داده و باید کنار برود».

نوشته های مشابه

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه همچنین ادعا کرد: «ما کاملا آگاهیم که ادامه کار اسد سبب دمیدن در افراطیگری و تشدید تنشها در منطقه است و به همنی دلیل است که نه تنها انتقال سیاسی در سوریه به نفع مردم سوریه است بلکه نقش مهمی در جنگ با افراطیگری دارد».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا