پیش بازی اینتر-آتالانتا

یووتیچ و یاران به دنبال تغییر در روند ضعیف تابستانی خود خواهند بود. اینتر با از دست دادن متئو کواچیچ ، بسیاری کار اینتر در فصل پیش رو را بسیار سخت می‌دانند. ستاره ی کروات، به نوعی خیال اینتری ها را از خط میانی تیم برای مدت‌ها راحت کرده بود ولی انتقال ناگهانی او به …

یووتیچ و یاران به دنبال تغییر در روند ضعیف تابستانی خود خواهند بود.

اینتر

با از دست دادن متئو کواچیچ ، بسیاری کار اینتر در فصل پیش رو را بسیار سخت می‌دانند. ستاره ی کروات، به نوعی خیال اینتری ها را از خط میانی تیم برای مدت‌ها راحت کرده بود ولی انتقال ناگهانی او به رئال و عدم جذب بازیکنی به جای او تا کنون، نراتزوری ها را نگران کرده است. اینتر پیش فصل خوبی را سپری نکرد و نتایج ضعیفی کسب کرد. با این حال، مانچینی و شاگردانش امید زیادی به کسب نتایج خوب در طول فصل دارند. یووتیچ، جزء خرید‌های این فصل است که اینتری ها امیدوارند با درخشش او بتوانند حداقل سهمیه ی اروپایی را برای فصل بعد کسب کنند.

آتالانتا

آتالانتا در ماه مارس سال گذشته، ادواردو رخا، سرمربی سابق لاتزیو را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و او موفق شد تیم را در رده ی هفدهم، در سری آن حفظ کند. با انتقال مائوریسیو پینیا و ماندن جرمن دنیس، کاپیتان آتالانتا، رخا امیدوار است که بتواند نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کرده و حداقل در منطقه ی سقوط حضور نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا