ایرنا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تفاهمنامه همکاری امضا کردند

این تفاهمنامه پنج ماده ای پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به امضای محمد خدادی مدیرعامل ایرنا و اسدالله جامی معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر رسید. مدیرعامل ایرنا در حاشیه امضای تفاهمنامه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند مفهوم شناسی است و باید از کارکرد تبلیغی به …

این تفاهمنامه پنج ماده ای پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به امضای محمد خدادی مدیرعامل ایرنا و اسدالله جامی معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر رسید.
مدیرعامل ایرنا در حاشیه امضای تفاهمنامه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند مفهوم شناسی است و باید از کارکرد تبلیغی به کارکرد تبینی تغییر پیدا کند.
محمد خدادی گفت: ایرنا به عنوان رسانه نظام برای خود تکلیف می داند برای اطلاع رسانی هدف مند همه سونگر و تولید اطلاعات متناسب با نیاز اجتماع ، مفاهیم مورد نیاز جامعه را نیز مبتنی بر ارزش های انقلاب اسلامی را تقویت کند.
معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز اظهار کرد: شناخت درست و صحیح از حوزه مفهمومی امر به معروف ، هزینه های بیجا در جامعه را کاهش خواهد داد.
جامی با بیان اینکه خویشاوندی در دو حوزه اطلاع رسانی ایرنا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به خوبی وجود دارد، اظهارداشت: همه مامور به امر به معروف و نهی از منکر هستیم.
وی گفت: خواسته ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ایرنا به طور عمده تمرکز در توسعه موارد باز تولید مفهومی است و در این مسیر گفتمان سازی به طورعملیاتی بهترین راهکار و مقدمه برای شناخت از مفاهیم خواهد بود ، برای رسیدن به گفتمان امروزی امر به معروف ونهی از منکر به یک پیشنه مهمتر نیازدارد که همانا تولید ادبیات و مفاهیم معرفتی است.
معاون ستاد امر به معروف ونهی از منکر اظهارداشت: رسانه ها در زمینه بازتولید مفاهیم و بازنشر آنها نقش موثری دارند تا در این مسیر ادبیات امر به معروف و نهی از منکر تبدیل به یک گفتمان شده و در بسیاری از حوزه ها مطالبه شود.
وی از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک پارادایم دموکراسی مردمی نام برد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر حتی می تواند به گفت و گوهای گسترده در سطح جهانی مطرح و به زایندگی و خلق مفهومی تبدیل شود.
جامی همچنین از بخش های مختلف ایرنا بازدید کرد و در جریان تولید اخبار قرار گرفت.
براساس تفاهم نامه امضا شده، همکاری های ایرنا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر گسترش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا