نرم افزار اندروییدی به ۵۰ هزار رسید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، هم اکنون نرم افزارهایی که برای سیستم عامل اندرویید گوگل ارایه شده به ۵۰ هزار نرم افزار رسیده و در دسترس تمام کاربران از سراسر دنیا قرار گرفته است.بر اساس این گزارش بیش از نیمی از این نرم افزارها به شکل رایگان در …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، هم اکنون نرم افزارهایی که برای سیستم عامل اندرویید گوگل ارایه شده به ۵۰ هزار نرم افزار رسیده و در دسترس تمام کاربران از سراسر دنیا قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش بیش از نیمی از این نرم افزارها به شکل رایگان در دسترس کاربران قرار دارد.
فروشگاه نرم افزاری Android Market در ماه مارس ۹ هزار نرم افزار جدید به تعداد نرم افزارهایش افزود.به این ترتیب تعداد نرم افزارهای این فروشگاه به ۵۰ هزار و ۳۹۵ نرم افزار افزایش یافته است.
این میزان نرم افزار برای فروشگاه نرم افزاری اندرویید تقریبا یک سال و نیم به به طول انجامیده است.
البته تعداد حدود ۵۰ هزار نرم افزار برای اندرویید با ۲۰۰ هزار نرم افزار ارایه شده در فروشگاه نرم افزاری App Store قابل مقایسه نیست و گوگل راه زیادی تا رسیدن به این رقم دارد.
بر اساس گزارش گوگل تعداد حدود ۶۰ درصد همه نرم افزارهایی که برای اندرویید ارایه شده به شکل رایگان در دسترس کاربران قرار دارد این در حالی است که فروشگاه های نرم افزاری و رقیب فقط ۲۵ درصد از نرم افزارهای خود را به شکل رایگاه در دسترس کاربران قرار می دهند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا