گزارش موبنا از بازار دست فروشان گوشی تلفن همراه

آخرین بررسی های خبرنگار موبنا در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که  دست فروشان گوشی تلفن همراه که بدون وابستگی به نهاد و مکانی به دست فروشی گوشی های نو و کارکرده گوشی تلفن همراه می پردازند در این روزها به دلیل افزایش استقبال مشتریان روزهای پررونقی را سپری می کنند.یکی از دست …

آخرین بررسی های خبرنگار موبنا در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که  دست فروشان گوشی تلفن همراه که بدون وابستگی به نهاد و مکانی به دست فروشی گوشی های نو و کارکرده گوشی تلفن همراه می پردازند در این روزها به دلیل افزایش استقبال مشتریان روزهای پررونقی را سپری می کنند.
یکی از دست فروشان گوشی تلفن همراه که از پنج سال گذشته تا کنون در خیابان جمهوری تهران به به این حرفه پرداخته است معتقد است که کار دست فروشی در خیابان که بدون پرداخت هزنیه ای ازجمله مالیات ، اجاره و غیره  صورت می گیرد با سود بسیاری همراه است.
“محمد-م” افزود: اکثر گوشی هایی که توسط دست فروشان در خیابان جمهوری تهران همراه فروخته می شود به همراه جعبه و لوزام جانبی آن است و تنها برخی از آن ها که فاقد جعبه هستند سرقتی محسوب می شوند.
وی  با اشاره به سرقتی بودن برخی از گوشی های دست دوم و فروش آنها به مشتریان گفت: مشتریان باید توجه کنند که گوشی هایی که فاقد جعبه در بازار به فروش می رسد به نوعی گوشی های سرقتی به شمار می آیند و از خرید این نوع گوشی ها دوری کنند.
این دست فروش با اشاره به برخورد ماموران نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: در صورت برخورد ماموران با دست فروشان،آن دسته از افرادی که گوشی های فاقد جعبه حمل می کنند به راحتی آزاد و فروشنده هایی که گوشی های با جعبه دارند دستگیر می شوند.
وی ادامه داد: هم اکنون اکثر گوشی های موجود در بازار قاچاق است و از طریق مرزهای بانه، کردستان و عراق وارد بازار تلفن همراه کشور می شود.
این دست فروش در مورد برخورد شدید و قاطع ماموران نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: تا کنون برخورد و مقابله شدیدی با دست فروشان این کالای ارتباطی صورت نگرفته است و این در حالی است که هرزگاهی تنها به صورت مقطعی با این حرفه برخورد می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا