راهی برای دلخوشی کاربران

به این ترتیب اپراتورهای تلفن همراه، برای نصب هر‌ BTS ملزم به اخذ مجوز از این شرکت شدند و علیرغم اینکه مسائلی از جمله اشتراک‌گذاری سایت‌ها نیز در دستور کار این شرکت قرار داشت اما به نظر می‌رسد تشکیل این شرکت آن‌گونه که باید در تسهیل نصب سایت‌ها راه‌گشا نبوده و مشکل اپراتورها در این …

به این ترتیب اپراتورهای تلفن همراه، برای نصب هر‌ BTS ملزم به اخذ مجوز از این شرکت شدند و علیرغم اینکه مسائلی از جمله اشتراک‌گذاری سایت‌ها نیز در دستور کار این شرکت قرار داشت اما به نظر می‌رسد تشکیل این شرکت آن‌گونه که باید در تسهیل نصب سایت‌ها راه‌گشا نبوده و مشکل اپراتورها در این زمینه به قوت خود باقی است. چرا که اپراتور ها با گلایه از تصمیم گیری این شرکت مبنی براینکه مکان های مورد تایید این شرکت برای نصب آنتن کاملا اشتباه است ترجیح دادند این سیاست را جدی نگیرند و این تصمیم گیری همانند بسیاری از تصمیم گیری ها به باد فراموشی سپرده شد .
تا اینکه با حضور وزیر ارتباطات در مجلس پرسش هایی درخصوص وضعیت شبکه و نارضایتی مشترکان از کیفیت شبکه اپراتور اول مطرح شد که به علت کمی وقت، ارائه توضیح در این خصوص به زمان دیگری موکول شد واین مهم  زمینه‌ای شد برای بازدید نمایندگان کمیسیون صنایع از شرکت ارتباطات سیار.
 بعد از بازدید نمایندگان کمیسیون صنایع از همراه اول، پیشنهاد شد این کمیسیون با همکاری شرکت مخابرات طرحی را در خصوص قانونمندشدن نصب BTSها به مجلس ارائه کند.تا برای رفع مشکلات  آنتن دهی همراه اول و همچنین برخی ممانعت‌های حقیقی و حقوقی و نحوه تعامل با سازمان‌ها ی  مربوطه بتوان مشکلات همراه اول را مرتفع کرد. تا   نصب دکل‌های مخابراتی در سطح شهرها قانونمند شود.
اما آیا منظور از قانونمند شدن نصب دکل های مخابراتی  همان سایت شیرینگ (شرکت ارتباطات مشترک شهر )است ؟یا خیر؟اگر جواب این سووال مثبت است که دیگر این قانونمند شدن ارائه یک طرح تکراری است که اپراتور ها آن را اجرا نمی کنند و از همان ابتدا به باد فراموشی سپردند و این قانونمند شدن تنها یک دلخوشی برای کاربران است .
و اگر جواب  منفی است که این چه قانونمندی است که دیر به فکر اعضای کمیسیون صنایع مجلس رسیده است و چه تفاوتی با سایت شیرینگ دارد ؟!
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا