امسال کنکور لیگ ازادگان است

در لیست منتشره که در سایت فدراسیون فوتبال بارگذاری شده نام ۸ تیم وجود دارد. فریبرز محمود زاده ؛ مسئول برگزاری بازی های لیگ دسته اول ازادگان که این دوره از بازی های لیگ آزادگان را کنکور لیگ دسته اول پس از ۱۶ سال می نامد داماش گیلان را نهمین تیم بدهکار عنوان کرد. مسئول …

در لیست منتشره که در سایت فدراسیون فوتبال بارگذاری شده نام ۸ تیم وجود دارد. فریبرز محمود زاده ؛ مسئول برگزاری بازی های لیگ دسته اول ازادگان که این دوره از بازی های لیگ آزادگان را کنکور لیگ دسته اول پس از ۱۶ سال می نامد داماش گیلان را نهمین تیم بدهکار عنوان کرد.
مسئول برگزاری بازی های دسته اول به ورزش سه گفت : در لیست منتشره نام داماش از قلم افتاده و جالب است که سایت ورزش ۳ این را متوجه شده است. در خصوص بدهی ها فقط باشگاه ها مقصر نیستند. به نظرم در این خصوص سازمان ها و اسپانسرهایی که به وعده خود عمل نکرده اند مقصر هستند. بهتر است مقامات استانی تیم های استانی را از نظر مالی حمایت کنند تا باشگاه ها بتوانند از پس مخارج و هزینه های میلیاردی بر آیند. البته ما موظف هستیم به قانون عمل کنیم و برخلاف میل خود کارت بازی بازی بازیکنان تیم های بدهکار را نمی دهیم و در این صورت این تیم ها قادر به انجام بازی خود نخواهند بود.
او در ادامه افزود : طی این سال ها لیگ دسته اول فراز و نشیب زیادی داشت و به اشکال مختلف برگزار می شد ولی طی یک برنامه ریزی مدون و همکاری باشگاه ها توانستیم پس از سال ها لیگ را یک گروهی کنیم. حدود ۱۶ سال است که در سازمان لیگ فعالیت می کنم و به نظرم امسال سال برداشت لیگ دسته اول است و در حقیقت امسال سال کنکور لیگ دسته اول است.

مسئول برگزاری بازی ها معتقد است برای اینکه بازی های دسته اول به صورت منظم و یک گروهی برگزار شود ، همدلی و تعامل همه گروه ها را می طلبد. محمودزاده با اعتقاد به این موضوع می گوید : قطعاً امسال برای تیم ها ، فدراسیون ، نیروهای امنیتی و حتی رسانه ها که می خواهند ۳۶ هفته را زیر نظر بگیرند سال سختی خواه۹د بود ولی با اینحال امیدوارم با تعامل و همکاری همه گروه های دست اندرکار بازی های فصل جاری طبق برنامه برگزار شده و به پایان برسد تا از فصل بعد بازی ها با ۱۸ تیم برگزار شود.

محمودزاده در پایان به محل برگزاری بازی ها و الزامات آنها اشاره می کند : تاکنون از ۹-۸ استان که تیم هایشان در لیگ حضور دارند بازدید کرده و موارد لازم در خصوص استاندار سازی در خصوص جایگاه تماشاگران ، جایگاه خبرنگاران ، مساله امنیت و … را را به مسئولان اعلام کرده ایم تا بازی ها با کیفیت بالایی برخوردار شود.

 

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا