کامدار:می توانیم تیم های بزرگ را ببریم

احمد امیرکامدار در مورد پیروزی مقابل نفت تهران گفت: به نظر من اصلا تعجب نداشت، فوتبال است و خدا را شکر بازی خوبی بود و ما موقعیت های زیادی خلق کردیم. از اول بازی رسول خطیبی قصدش این بود که با جوان ها نتیجه بگیریم. بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. …

احمد امیرکامدار در مورد پیروزی مقابل نفت تهران گفت: به نظر من اصلا تعجب نداشت، فوتبال است و خدا را شکر بازی خوبی بود و ما موقعیت های زیادی خلق کردیم. از اول بازی رسول خطیبی قصدش این بود که با جوان ها نتیجه بگیریم. بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. ۳ امتیاز شیرینی دشت کردیم آن هم مقابل تیمی که نفرات ملی پوش زیادی دارد و تیم قدر و خوبی است. ما شخصیت سیاه جامگان را در این بازی نشان دادیم.

او در مورد ادعای نفت های تهران مبنی بر اینکه می گفتند دستیار آقای خطیبی قصد داشت جو بازی را به هم بزند، ادامه داد: نه، اصلا دستیار آقای خطیبی هیچ کاری نداشت و اتفاق خاصی نیفتاد. بعدش هم ما حمله و دفاع می کردیم تیم حریف هم همین طور. آقای مومنی هم در مصاحبه قبل از بازی گفته بود می خواهند با تعداد گل های زیاد ما راشکست دهند که چنین اتفاقی نیفتاد.

هافبک سیاه جامگان همچنین درباره ادعای نفتی ها که می گفتند این تیم رو به ضدفوتبال آورده بود نظرش را اینگونه بیان کرد: ما نیمه اول فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و به گل هم رسیدیم. ۲۰ دقیقه اول بازی نفت تهران هیچ کار خاصی انجام نداد. بعدش هم که آن پنالتی اتفاق افتاد و نفت نتوانست پنالتی را گل کند، مطمئن باشید اگر نفت تهران هم در نیمه اول یک ـ صفر می برد، منصوریان به شاگردانش می گفت عقب بکشند، کاری که همه تیم ها انجام می دهند و ما هم وقتی گل زدیم رو به ضدحمله آوردیم و اینکه نفتی ها می گفتند ما قصد وقت کشی داشتیم اصلا درست نیست. دو، سه بازیکن متولد ۷۵ ـ ۷۴ در زمین بودند. ما باتجربه ها در آن فشار دوقلوی پایمان می گرفت چه رسد به آن بچه ها.

کامدار با اشاره به اینکه شرایط تیمشان بعداز کسب پیروزی مقابل نفت تهران بسیار بهتر شده در این مورد گفت: خدا را شکر ما بازیکنان سیاه جامگان تمرین های بانشاطی را بعداز بازی با نفت تهران انجام دادیم. بچه ها به این نتیجه رسیدند که می توانند مقابل تیم های بزرگ نیز به نتیجه برسند و ما می توانیم تیم های بزرگ را شکست دهیم. در ۲ بازی اول هم حق ما شکست نبود.

نوشته های مشابه

این بازیکن که خودش سابقه حضور در گسترش را دارد قرار است این هفته مقابل تیم سابقش به میدان برود. او در این باره افزود: من تیم گسترش را از هر لحاظ دوست داشتم. این تیم از امکانات بسیار خوبی برخوردار بود. قرار است در زمین تیم سابقم به میدان بروم. توکل به خدا امیدوارم که تیم مان بتواند نتیجه بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا