رضاییان: بازیکنان دیگر باید جای مرا پرکنند

در مطلبی تحت عنوان ردپای رضاییان در گل های پرسپولیس به فضای خالی پشت سر این بازیکن در زمان حملات اشاره شده بود که رامین رضاییان به عنوان راست سرخپوشان در این فصل نسبت به آن توضیحاتی را ارائه داد. رضاییان در این باره به خبرنگار ما گفت: قبول دارم که فضا می دهم اما …

در مطلبی تحت عنوان ردپای رضاییان در گل های پرسپولیس به فضای خالی پشت سر این بازیکن در زمان حملات اشاره شده بود که رامین رضاییان به عنوان راست سرخپوشان در این فصل نسبت به آن توضیحاتی را ارائه داد.

رضاییان در این باره به خبرنگار ما گفت: قبول دارم که فضا می دهم اما مربی از من می خواهد که در حملات حضور داشته باشم و طبق تاکتیک باید وقتی مدافعان چپ و راست حمله می کنند بازیکنی جای خالی او را پوشش دهند اما وقتی که من در فاز تهاجمی حضور پیدا می کنم پشت سرم خالی می ماند.

وی ادامه داد: در فصل گذشته ۹ گل برای راه آهن زدم و این در حالی بود که در سیستم ۲-۵-۳ که توسط فرهادخان (کاظمی) و حمیدخان (استیلی) ارائه می شد بیشتر بازیکن آزاد بودم و بازیکنان دیگر جایم را پر می کردند. البته در ابتدای فصل قرار داریم و هنوز بازیکنان با هم هماهنگ نشده اند و مطمئنا در هفته های بعد این اتفاق تکرار نخواهد شد چون شخصا فوتبال هجومی را دوست دارم و دوست ندارم وقتی برای کمک به تیمم هجوم می برم پشتم خالی بماند و استرس داشته باشم.

رضاییان در ادامه از تمایلات هجومی خود برای انتخاب تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی هجومی بوده و همه این تیم را با این خصیصه می شناسند. من هم دوست داشتم در تیمی حضور داشته باشم که هر لحظه روی دروازه حریف فشار می آورد و هجومی کار می کند. اگر انتقادات به من منطقی باشد آن را می پذیرم و تمرینات را بیشتر می کنم تا آن را برطرف کنم اما این انتقاد در حالی به من شده که تقصیری در آن نداشتم و بازیکن دیگری باید فضای خالی مرا در زمانی که حمله می کنم پر کند.

وی ادامه داد: در تمام تیم های مطرح دنیا مدافعان چپ و راست سهم زیادی در سیستم هجومی تیم های شان ایفا می کنند و اگر اکنون چنین مشکلی به وجود آمده به دلیل ناهماهنگی هایی است که در هفته های ابتدایی بین بازیکنان وجود دارد و مطمئنا در آینده بهتر خواهیم شد.

رضاییان در ادامه ادعا می کند در صورت ادامه این وضعیت ترجیح میدهد در پست تدافعی خود حضور داشته باشد و پیش روی نکند: درست است که بازی هجومی را دوست دارم اما نمی خواهم در زمان هجوم استرس این را داشته باشم که پشت سرم خالی است و از کارایی ام کم شود. اما همه می دانند که در همین سه بازی گذشته و خصوصا در دیدار با پدیده با تمام وجود بازی کردم و مطمئن باشید عروسی به کوچه ما خواهد آمد!

مدافع راست پرسپولیس در ادامه انتقادش نسبت به انتقادی که از او شده می گوید: همه هواداران پرسپولیس بابت نتیجه ای که کسب شده ناراحت هستند و به نظرم نویسنده این مطلب هم پرسپولیسی بوده و از باخت تیم ناراحت بوده و دیواری کوتاهتر از من پیدا نکرده است و به هر حال این یک سوتفاهم بود. پرسپولیس قرعه بدی در لیگ داشته و در بازی اول که در عین شایستگی نتیجه تساوی نصیب مان شد و در اهواز هم زیر گرد و غبار و دمای ۵۰ درجه امتیاز را از دست دادیم. در دیدار با سپاهان البته بدشانسی باعث این نتیجه شد و کاری به مسائل داوری ندارم. داور می توانست دو پنالتی برای ما بگیرد اما بدشانسی ما را از کسب امتیاز دور کرد. همانطور که گفتم مطمئن باشید عروسی به کوچه ما هم خواهد آمد و بعد از سه هفته نمی توان درباره قهرمان و مسائل دیگر صحبت کرد. الان اختلاف تمام تیم های با هم در بیشترین حالت ۶ امتیاز است و مطمئنا در هفته های آینده آن را به راحتی جبران خواهیم کرد.

رضاییان درباره دیدار هفته آینده برابر ذوب آهن گفت: آقا یحیی تیم خوبی را مهیا کرده و من بازی این تیم را با استقلال با توجه به اینکه هفته آینده حریف ما خواهند بود، دیدم. بازی سختی برابر ذوب خواهیم داشت و آنها استقلال را غافلگیر کردند و اما ما در آزادی و برابر هواداران مان بهانه ای نخواهیم داشت و مطمئنا پیروز بازی خواهیم بود.

مدافع راست پرسپولیس در پایان گفت: دوست دارم در فاز تهاجمی به تیمم کمک کنم و انتظار دارم پوشش خوبی از من شود و در زمان حمله دلهره نداشته باشم و دلم قرص باشد. اما کم کم همه چیز درست خواهد شد و با هماهنگی بیشتر عملکرد بهتری خواهیم داشت. همه می دانند که من به خوبی به فضای هجومی تیم اضافه می شوم و همانطور که گفتم با هماهنگی این ضعف پوشش هم برطرف خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا