بهترین پاسور لیگ برتر تراکتوری است

ایان رمزی که تاکنون توانسته است ۳ پاس گل برای بازیکنان تراکتورسازی ارسال کند را می توان به عنوان آقای پاس گل لیگ داست. دو رگه ای در صدر هافبک خارجی تراکتوری ها یعنی ایان رمزی که برای لیگ پانزدهم به این تیم پیوسته در سه بازی تبریزی ها تاکنون توانسته است سه پاس گل …

ایان رمزی که تاکنون توانسته است ۳ پاس گل برای بازیکنان تراکتورسازی ارسال کند را می توان به عنوان آقای پاس گل لیگ داست.
دو رگه ای در صدر
هافبک خارجی تراکتوری ها یعنی ایان رمزی که برای لیگ پانزدهم به این تیم پیوسته در سه بازی تبریزی ها تاکنون توانسته است سه پاس گل برای بازیکنان تیمش ارسال کند.


هافبک دورگه فیلیپینی – استرالیایی تراکتوری در این بازی ها نشان داده است که ارسال کننده ای قهار است چرا که در دربی تبریز کرنر ارسالی وی توسط خلیل زاده به گل تبدیل شد و در بازی با تیم راه آهن نیز تنها گل تبریزی ها از روی ارسال وی به ثمر رسید.

در راستای موفقیت
علی علیپور پدیده نیم فصل دوم لیگ چهاردهم پرسپولیسی ها در راستای بازی های خوبش، این فصل را نیز با موفقیت آغاز کرده است، وی در بازی ابتدایی سرخ پوشان، علاوه بر گل زیبایی که برای این تیم به ثمر رساند یک پاس گل نیز ارسال کرد و در بازی سوم پرسپولیسی ها و در مقابل سپاهان توانست پاس گل اول این تیم را با حرکتی دیدنی برای عالیشاه مهیا کند.

منجی دربی
دومین بازیکن دو پاسه لیگ نیز یک پرسپولیسی سابق است، روح اله سیف الهی در بازی سوم این تیم و در دربی اهواز دو بار برای مهاجمان خود پاس گل ارسال کرد. پاس های دقیق سیف الهی برای بیت سعید و جانفزا، در دربی اهواز برای استقلالی ها خوزستان حکم آب حیات را داشت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا