حضور فناپ در هفتمین همایش مدیریت بیمارستانی

به گزارش خبرنگار موبنا، فناپ امسال به عنوان حامی اصلی همایش مدیریت بیمارستانی ایفای نقش می‌کند و واحد سلامت هوشمند این شرکت در نمایشگاه فناوری و تجهیزات پیشرفته بیمارستانی که در حاشیه این همایش برپا می‌شود، در غرفه‌ای به وسعت ۱۴ متر با همکاری شرکت‌های فرپام، به‌پویش و واحد راهکار جامع اطلاعاتی به معرفی راهکارهای …

به گزارش خبرنگار موبنا، فناپ امسال به عنوان حامی اصلی همایش مدیریت بیمارستانی ایفای نقش می‌کند و واحد سلامت هوشمند این شرکت در نمایشگاه فناوری و تجهیزات پیشرفته بیمارستانی که در حاشیه این همایش برپا می‌شود، در غرفه‌ای به وسعت ۱۴ متر با همکاری شرکت‌های فرپام، به‌پویش و واحد راهکار جامع اطلاعاتی به معرفی راهکارهای جامع خود در حوزه سلامت خواهد پرداخت.
مطب هوشمند، داروخانه هوشمند، مدیریت هوشمند توزیع و لجستیک دارو، راهکار یکپارچه و هوشمندگردشگری سلامت، راهکار جامع مديريت تندرستی هوشمند و رسانه اجتماعی (شبکه) سلامت ایرانیان از دیگر محصولات و راهکارهای فناپ در حوزه سلامت هوشمند است.
همچنین روز دوشنبه، ۲۶ مردادماه پنلی تخصصی با موضوع «کاهش هزینه و بهبود کیفیت خدمات با راهکار جامع بیمارستان هوشمند» در طبقه منفی یک سالن شماره سه مرکز همایش‌های رازی توسط فناپ برگزار می‌شود. حسین ریاضی؛ معاون فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، سعید مارکلایی؛ مدیر واحد سلامت هوشمند فناپ به همراه محمد موسی‌زاده و آراز ساعی از کارشناسان مسئول این واحد، در پنل فوق حضور خواهند داشت.
این همایش در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مردادماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند از غرفه فناپ در این نمایشگاه، به شماره A15 بازدید کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا