انتقاد گری نویل از مدیران یونایتد

فان خال در مصاحبه ای عنوان کرد که دخیا دیگر قصد بازی کردن برای یونایتد را ندارد و به همین دلیل در دو بازی اخیر تیمش در لیست بازی هم قرار نگرفته است.نویل معتقد است که مشکل از آنجا آب می‌خورد که مسئولین باشگاه، تمدید قرارداد دخیا را به سال آخر موکول کردند. او گفت:” …

فان خال در مصاحبه ای عنوان کرد که دخیا دیگر قصد بازی کردن برای یونایتد را ندارد و به همین دلیل در دو بازی اخیر تیمش در لیست بازی هم قرار نگرفته است.نویل معتقد است که مشکل از آنجا آب می‌خورد که مسئولین باشگاه، تمدید قرارداد دخیا را به سال آخر موکول کردند.

او گفت:” این موضوع توسط یونایتد خیلی بد مدیریت شد. این که در سال آخر قرارداد بازیکن با کیفیتی مثل دخیا به او پیشنهاد تمدید بدهند، حاصل یک مدیریت ضعیف است. او در ابتدای حضورش در تیم، فصلهای پرفراز و نشیبی را سپری کرد. دروازه بان بی تجربه ای بود و به سختی با یک کشور جدید هماهنگ شد ولی تحت هدایت دیوید مویس عملکرد خوبی داشت. سوال اینجاست که چرا در همان دوره قراردادش تمدید نشد؟ اینکه اجازه بدهند شرایط او به شرایط فعلی برسد، حاصل یک مدیریت ضعیف است و حال یونایتد بابت آن مجازات خواهد شد.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا