پیگرینی: استرلنیگ بیشتر گل خواهد زد

استرلینگ با انتقال به سیتی به گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ تبدیل شد. او در ۱۲۹ بازی برای لیورپول، ۲۳ گل به ثمر رسانده و حال خود را برای دیدار مقابل لیوروپول آماده می‌کند و پیگرینی معتقد است که هافبک انگلیسی آمارش را بهبود خواهد بخشید. او گفت:” مطمئنم که استرلنیگ بیش از پیش گلزنی خواهد …

استرلینگ با انتقال به سیتی به گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ تبدیل شد. او در ۱۲۹ بازی برای لیورپول، ۲۳ گل به ثمر رسانده و حال خود را برای دیدار مقابل لیوروپول آماده می‌کند و پیگرینی معتقد است که هافبک انگلیسی آمارش را بهبود خواهد بخشید.

او گفت:” مطمئنم که استرلنیگ بیش از پیش گلزنی خواهد کرد. فکر می‌کنم فصل گذشته او ۱۱ گل به ثمر رساند و مطمئنم این آمار برای این فصل بهتر می‌شود. فکر می‌کنم او بازیکن خیلی خوبی است. او بازیکن خیلی خطرناکی است. شاید برای مبلغی که برایش پرداخت کردیم، مورد انتقاد قرار بگیریم ولی مطمئنم که امسال نشان می‌دهد که شایسته این مبلغ بوده است، مخصوصا مقابل تیم‌های بزرگ.”

پیگرینی ادامه داد:” برای بازیکنان جوان، بازی کردن کنار بازیکنان بزرگ خیلی مهم است. دوران حضور استیون جرارد و لوئیس سوارز در لیورپول برای استرلینگ خیلی مفید بود و حالا او با سیلوا، آگوئرو و توره هم بازی است و پیشرفت زیادی خواهد کرد. بازیکنان جوان از بازیکنان مهم یاد می‌گیرند. برای آنها این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا