رحمانی: در تبریز همیشه باید برنده بود

بختیار رحمانی می‌ گوید هدفش کمک به تراکتورسازی است و دوست دارد دقایق بیشتری برای تیمش به میدان برود. مدیون اخباری هستیم ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم واقعا یکی از روز های خوب راه‌آهن بود و ما مدیون اخباری شدیم چون خیلی خوب کار کرد و من فکر …

بختیار رحمانی می‌ گوید هدفش کمک به تراکتورسازی است و دوست دارد دقایق بیشتری برای تیمش به میدان برود.

مدیون اخباری هستیم

ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم واقعا یکی از روز های خوب راه‌آهن بود و ما مدیون اخباری شدیم چون خیلی خوب کار کرد و من فکر می‌ کنم اگر اخباری نبود معلوم نبود چه می‌ شد او خیلی کمکمان کرد به نظرم دیروز مثل بازی قبل بازی نکردیم و بعد از گلی که زدیم عقب کشیدیم.

در تبریز همیشه باید برنده بود

ما باید حتما نتیجه بگیریم و کارمان سخت است چون هواداران انتظار دارند و باید در زمین خودمان صد در صد برد بیاوریم و نتیجه قابل قبول بگیریم در تبریز همیشه باید برنده باشیم چون مردم اینجا همیشه می‌ خواهند تراکتور بالای جدول باشد این مسئله استرس ایجاد نمی‌ کند هرچند خیلی سخت است و ما هم باید زحمت بکشیم.

با تجربه ام می‌ توانم به تراکتور کمک کنم

تعویضی بازی کردن من دلیل خاصی ندارد و این سوال را باید از آقای تونی بپرسید من آمده ام تا به تراکتور کمک کنم به هر شکلی که باشد. من به تصمیمات تونی احترام می‌ گذارم انشاالله از بازی های بعدی بتوانم بیشتر به تیمم کمک کنم. من کاملا در شرایط آمادگی قرار دارم در تمرینات همه کار می‌ کنم تا در ترکیب قرار بگیرم و کمک کنم من در همان دقایق اندکی که به میدان بروم تمام وجودم را می‌ گذارم ولی قطعا اگر از ابتدا در زمین باشم فرصت بیشتری برای کمک به تیمم دارم، من یک مدت ازفوتبال دور بودم و بعد از آن همه مدت بازی اول فیکس بودم ولی دو بازی بعدش که البته بازی دوم من کسالت داشتم تا آنجایی که در توانم بوده کمک کردم حالا خوب یا بد ولی چیزی که هست از ته قلبم دوست دارم به تراکتور هوادارانش و تونی کمک کنم و این بستگی به کادر فنی دارد که چگونه از من استفاده کند من در فولاد بازیکن آزاد بودم هم به حمله کمک می‌ کردم هم به دفاع باید دید در بازی های بعدی چه اتفاقی می‌ افتد، با تجربه ای که دارم می‌ توانم به تراکتور کمک کنم.

در اولین دیدار خارج از خانه باید بهترین باشیم

در رابطه دیدار با پدیده باید بگویم که حریف تیم خوبی است و امیدوارم در مشهد نتیجه خوبی بگیریم هرچند بازی سختی داریم ما در این سه هفته بیرون از خانه بازی نکردیم و اولین بازی خارج از خانه است امیدوارم دست پر برگردیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دوست دارم به تیم‌ ملی کمک کنم

برای تیم‌ ملی از من پاسپورت گرفته شده . خیلی خوشحالم که برگشتم و از ته قلبم دوست دارم به تیم‌ملی کمک کنم باید عملکرد خیلی خوبی داشته باشم آقای کی‌روش و مسوولین در این مدت همیشه پشتم بودند و نوبت من است که جواب محبت های آن ها را بدهم دلم برای زمانی که کنار بچه های تیم‌ملی و بزرگان تم بودم و زیر نظر آقای کی‌روش تمرین می‌ کردم خیلی تنگ شده امیدوارم دوباره در تیم‌ملی جای بگیرم و بتوانم مثر ثمر باشم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا