هفته جوان های دوست داشتنی

در این هفته پرگل و جذاب ، اتفاقات مهمی افتاد ؛ مثل نمایش خوب راه آهن بی مهره در تبریز ، برد قاطع ملوان در خانه و هفت امتیازی شدن سایپای جلالی و البته نمایش خوب جوان های ویسی که دنیا به کام شان است . یازده بازیکن برتر هفته به انتخاب فوتبال نویسان ورزش …

در این هفته پرگل و جذاب ، اتفاقات مهمی افتاد ؛ مثل نمایش خوب راه آهن بی مهره در تبریز ، برد قاطع ملوان در خانه و هفت امتیازی شدن سایپای جلالی و البته نمایش خوب جوان های ویسی که دنیا به کام شان است .

یازده بازیکن برتر هفته به انتخاب فوتبال نویسان ورزش سه به شرح زیرند ؛ با این توضیح که اگر با بعضی انتخاب ها موافق نیستید یا بازیکنان دیگری را شایسته حضور در جمع ۱۱ مرد اصلی می دانید ، کامنت بگذارید .

دروازه بان :
رشید مظاهری (ذوب آهن):
سیوهای به موقع رشید در بازی مقابل استقلال از دلایل اصلی برتری ذوب در تهران بود. رشید با دست و پای بیدار ، شبیه به احمدرضا عابدزاده بزرگ گلری می کند . او که از نظر استیل یکی از گلرهای خوب لیگ برتر ماست ، در بازی استقلال سه بار دروازه تیمش را نجات داد .

مدافعان :
حسین ماهینی (ملوان): وقتی از ماهینی خبرهای خوبی می شنویم ، یعنی کارلوس کی روش خوشحال تر خواهد بود . مدافع راست سابق تیم ملی در ملوان خود را بازیافته و در بازی مقابل استقلال اهواز یکی از بهترین های تیمش بود . ماهینی با نفوذهای مکرر عرصه را بر هم تیمی های سابقش تنگ کرد تا در تیم هفته ما جای بگیرد .

موسی کولیبالی(استقلال خوزستان): حضور کولیبالی در تیم هفته ما می تواند یک شگفتی باشد اما بازیکن غالبا پراشتباه اهل مالی این بار عالی کار کرد و سد محکمی مقابل حمله وران فولاد بود . کولیبالی با قامت بلند ، این بار از هوشش هم استفاده کرد تا حملات کور فولاد به نتیجه نرسد.

میثم حسینی (سیاه جامگان): مدافع سابق تیم های استقلال و پرسپولیس در بازی مقابل نفت فوق العاده کار کرد و به همراه محسن فروزان پایه برد باارزش تیم مشهدی مقابل نفتی های پرستاره بود . حسینی که این فصل را خوب آغاز نکرده بود ، خود را پیدا کرده و حالا عصای دست رسول خطیبی است .

هافبک ها:
میلاد ابطحی (راه آهن): هافبک دفاعی جوان و ناشناخته راه آهن با نمایش خوب در بازی مقابل تراکتورسازی تحسین سرمربی تیم فرهاد کاظمی را برانگیخت. ابطحی که در ۱۸ سالگی با پیراهن پیکان در لیگ برتر بازی کرده بود، در این مسابقه به همراه مهرداد محمدی نمایش قابل تحسینی داشت و موتورتهاجمی تراکتور را از کار انداخت .

احسان حاج صفی(سپاهان): احسان که با حضور در دفاع چپ کاملا به خط میانی رفته در بازی مقابل پرسپولیس فوق العاده بود و با یک گل تماشایی و یک پنالتی کار را برای تیمش درآورد. حاج صفی که حضورش در سپاهان نعمتی برای حسین فرکی است در این بازی یک بار دیگر کلاس بالای خود را به نمایش گذاشت .


احسان پهلوان ( ذوب آهن):
او حتی می تواند نامزد جایزه بهترین بازیکن هفته باشد. بازیکن جوان ذوبی ها که به خصوص در نیمه دوم بازی استقلال ، به شدت خط دفاع ابی پوشان را آزار داد و مهارتش را در حفظ توپ به رخ کشید . پهلوان با گلزنی در این بازی جای خود را در ترکیب ثابت ذوب محکم تر کرد .

غلامرضا رضائی (سایپا): غلامرضا با دو گل زده در بازی مقابل پدیده جایی برای تردید باقی نمی گذارد . او که همواره بازیکنی موثر برای تیم هایش بوده ، امسال در سایپا هم بخش مهمی از دلایل بالانشینی تیم مجید جلالی است که البته در سه هفته اول لیگ از تهران خارج نشده است .

مهاجمان :
کاوه رضایی(ذوب آهن):
کاوه ، با استعداد و با کلاس و مهار نشدنی است حتی اگر در هر بازی چند گل خراب کند ! این بازیکن سابق تیم ملی جوانان در مسابقه مقابل استقلال باز هم نشان داد که در چه سطحی بازی می کند . در این باره می توانید از مگویان و حاج محمدی هم سئوال کنید .


مهدی طارمی (پرسپولیس):
مهدی طارمی واقعا خوب است . اگر هافبک ها و مدافعان پرسپولیس در سطح او و علیپور بازی می کردند ، شاید پرسپولیس صدرنشین مطلق لیگ بود . طارمی در بازی سپاهان یک گل عالی زد و اگر کمی خوش شانس بود در لیگ سه گله می شد .

محمدرضا خلعتبری (سپاهان): حتی اگر پرسپولیسی ها بابت شادی گل هایش از او دلخور شده باشند اما خلعت بازهم بازیکنی احترام برانگیز و بزرگ در فوتبال ماست . او در بازی سپاهان – پرسپولیس یک گل هوشمندانه زد و بارها در انتقال توپ به حمله مهارتش را به رخ کشید . گل او روی اشتباه کامیابی نیا ، پاداشی بر یک بازی خوب بود .


*در تیم این هفته لیگ بازیکنانی مثل حسین زامهران (سیاه جامگان) ، مهرداد محمدی (راه آهن) ، اکبرصادقی (ذوب) ، علی علیپور (پرسپولیس) ، آگوستوسزار (تراکتورسازی) ،محسن فروزان (سیاه جامگان) ، حسن بیت سعید (استقلال خوزستان) و داریوش شجاعیان (گسترش) می توانستند حضور داشته باشند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا