عبادی‌پور: با معروف فقط مشورت کردم

درخشش میلاد عبادی پور در لیگ جهانی والیبال تعداد زیادی از باشگاه های اروپایی را ترغیب کرده بود تا برای فصل جدید این بازیکن جوان ایرانی را به ترکیب خود اضافه کنند. لهستان و روسیه دو کشور صاحب لیگی هستند که تیم های زیادی از این دو خواهان جذب عبادی پور بوده اند اما میلاد …

درخشش میلاد عبادی پور در لیگ جهانی والیبال تعداد زیادی از باشگاه های اروپایی را ترغیب کرده بود تا برای فصل جدید این بازیکن جوان ایرانی را به ترکیب خود اضافه کنند. لهستان و روسیه دو کشور صاحب لیگی هستند که تیم های زیادی از این دو خواهان جذب عبادی پور بوده اند اما میلاد در نهایت تصمیم به ماندن در شهرداری ارومیه گرفت. یک سایت روس مطلبی در این مورد منتشر کرد و مدعی بود سعید معرف عبادی پور را از ترانسفر شدن منصرف کرده است. عبادی پور در گفت و گو با ورزش سه داستان دقیق انتقالش و سایر مسائل را بازگو می کند:

با معروف فقط مشورت کردن، خودم تصمیم گرفتم
وقتی چنین بحثی برای من پیش آمد با خیلی از بازیکنان تیم مشورت کردم که سعید معروف هم یکی از آنها بود. من ساعاتی را با شهرام محمودی، محمد موسوی و عبدالرضا علیزاده هم گذراندم و از تمام بزرگترهای تیم کمک فکری گرفتم اما در نهایت خودم تصمیم گیرنده بودم. اینکه می گویند سعید معروف من را از رفتن به روسیه منصرف کرد دروغ است ولی مشورت های زیادی از او گرفتم. حتی در این میان عده ای هم من را به رفتن تشویق کردند اما در نهایت تصمیم به ماندن در ارومیه گرفتم.

شاید اگر پیشنهادی از مسکو داشتم قبول می کردم
من به دلایل زیادی ایران را ترک نکردم. شاید مسئل مالی اصلی ترین آنها بود چرا که فکر می کنم به صلاح نیست با آن مبالغ کشورمان را ترک کنیم. در حال حاضر بسیاری از بازیکنان تاپ خارجی هم برای بازی به ایران می آیند و این نشان دهنده کیفیت بالای لیگ ما است. از طرفی دیگر من خیلی فکر کردم در مورد رفتن. پیشنهاد روسیه خوب بود اما زندگی در این کشور سخت است مخصوصا شهری که من از آن پیشنهاد داشتم. تیم قدرتمندی بود که مقام سوم یا چهارم روسیه را داشت اما با پیگیری هایی که کردم شرایط را سخت دیدم. شاید از مسکو و حتی کازان پیشنهاد داشتم می رفتم اما در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم.

ما تیم ب نداریم و تیمی که در آسیا بازی می کرد تیم الف ایران بود
هر تیمی که از ایران در مسابقات بین المللی شرکت می کند به نظر من تیم ملی اصلی ایران است و ما تیم الف و ب نداریم. تیمی که در قهرمانی آسیا شرکت کرد تیم الف ایران بود و دم مردم گرم این موضوع را به خوبی درک کردند و با حضور در سالن حمایت خود را نه از شخص بلکه از والیبال نشان دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا