چرا کسی صدای ۷۰۰ هزار نفر سپرده گذار میزان را نمی شنود؟

به گزارش «اخبار بانک»، وی در ادامه دردنامه خود می نویسد؛ اینجانب یکی از سپرده گذاران موسسه مالی میزان می باشم که حدود هفت ماه است در پریشانی و خشم شدید می باشم و نامه های زیادی هم به سایت های مسئولان ارسال کرده ام؛ نتیجه ای جز بی اعتنایی در بر نداشته است. آقای …

به گزارش «اخبار بانک»، وی در ادامه دردنامه خود می نویسد؛ اینجانب یکی از سپرده گذاران موسسه مالی میزان می باشم که حدود هفت ماه است در پریشانی و خشم شدید می باشم و نامه های زیادی هم به سایت های مسئولان ارسال کرده ام؛ نتیجه ای جز بی اعتنایی در بر نداشته است.

آقای سیف علاوه بر همه صدای سپرده گذاران میزان، صدای نمایندگان مجلس، دادستان مشهد، استاندار و رئیس دادگستری خراسان رضوی را درآورده است و فقط نظر خود را اعمال می کند.

اگر میزان غیرمجاز بود، چرا ۱۵ سال فعالیت داشته؟ چرا ۲۶۵ میلیارد تومان نزد بانک مرکزی ودیعه داشته است؟ چرا آرم دادگستری بالای تابلوهای آن بوده است؟ چرا یک شعبه میزان اکنون در دادگستری بولوار وحدت مشهد دایر است؟ چرا حتی یک اخطار هم نگرفته است؟ در ضمن میزان ۲۲ درصد سود سالانه می داد.

همچنین مدعی العموم در قوه قضائیه هم باید برای حدود هفتصدهزار سپرده گذار خراسانی دغدغه جدی داشته باشد.

نمایندگان مجلس به خصوص نمایندگان خراسان ها آیا چه جوابی نزد خداوند متعال دارند که به این همه شکایات بی تفاوت هستند.

صدا و سیما و رسانه ها هم به دلایلی بی تفاوت هستند. آنان مخاطبان را فقط برای اهداف خود می خواهند.

در پایان تنها امیدمان فقط به خداوند متعال می باشد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من هم سپرده گذار موسسه میزان هستم وبا نظر ایشان کاملا موافقم. به نظر من سیف اصلا بویی از انسانیت نبرده که بخواهد شرایط هفصدهزار خانواده را درک کند

دکمه بازگشت به بالا