قنبرزاده: داوری‌ها همسطح فوتبال ماست

به نقل از ایسنا منصور قنبرزاده، درباره آغاز لیگ برتر فو‌تبا‌ل و کیفیت تیم‌ها در دو هفته‌ گذشته از این ر‌قا‌بت‌ها، اظها‌ر کرد: هنوز اول کار است و تیم‌ها فصل بدنسازی را تازه پشت سر گذاشته‌اند. البته بعضی تیم‌ها مثل سپاهان و استقلال خوب نتیجه‌ گرفته‌اند و این شش امتیازی که کسب کرده‌اند در آخر …

به نقل از ایسنا منصور قنبرزاده، درباره آغاز لیگ برتر فو‌تبا‌ل و کیفیت تیم‌ها در دو هفته‌ گذشته از این ر‌قا‌بت‌ها، اظها‌ر کرد: هنوز اول کار است و تیم‌ها فصل بدنسازی را تازه پشت سر گذاشته‌اند. البته بعضی تیم‌ها مثل سپاهان و استقلال خوب نتیجه‌ گرفته‌اند و این شش امتیازی که کسب کرده‌اند در آخر فصل به کمکشان می‌آید.

وی درباره عملکرد نفت تهران در دو هفته‌ ابتدایی لیگ هم گفت: نفت هم از این قاعده مستثنی نیست. نفت و ذوب آهن نسبت به بقیه تیم‌ها دیرتر به فصل استراحت رسیدند. مخصوصا ما که در باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی هم درگیر بودیم و نتوانستیم به موقع بدنسازی را شروع کنیم.

قنبرزاده همچنین گفت: معلوم است که بازیکنان ما هنوز از فشار بدنسازی بیرون نیامده‌اند چون فعلا از شادابی بازی‌های فصل پیش نشانی نمی‌بینیم. البته تساوی برابر تراکتورسازی در تبریز نتیجه‌ بدی نبود، ولی می‌توانستیم صبا را ببریم.

مدیر‌عامل باشگاه نفت تهران درباره اعتراض‌های زود هنگام به داوری‌ها در فصل پانزدهم لیگ برتر فو‌تبا‌ل هم، گفت: در فو‌تبا‌ل عوامل متعددی دخیل هستند. بازیکنان، کادرفنی، تیم پزشکی، آنالیزور، داور، تیم بدنسازی و سایرین هستند که ممکن است اشتباه کنند. جذابیت فو‌تبا‌ل به همین است که در آن خیلی چیزها شناخته شده نیست.

وی افزود: داوری‌ها را نیز مثل عملکرد تیم‌ها نمی‌شود حالا ارزیابی کرد چون هنوز مدت زیادی نگذشته است. مضاف بر این که داوری‌ها هم سطح فو‌تبا‌ل کشور است و نباید انتظار داشت که کیفیت آن ۱۰۰ درجه بهتر باشد! با تمام این اوصاف نباید جار و جنجال راه بیندازیم.

قنبرزاده درباره برکناری‌اش از سازمان ورزش شرکت ملی نفت ایران هم گفت: من با حفظ سمت مدیریت ورزشی شرکت نفت را بر عهده داشتم، اما فشار کار در هر دو حوزه به شدت بالا بود. مدیریت کلان وزارت نفت تصمیم درستی گرفت که این دو پست را تفکیک کرد.

وی دلیل اصلی برکناری‌اش از تر‌بیت ‌بدنی شرکت ملی نفت را تقویت باشگاه نفت عنوان کرد و افزود: این تصمیم درستی بود که گرفته شد و حتی شاید بهتر بود که زودتر این اتفاق می‌افتاد. در مکاتبه‌ای که با رییس شرکت ملی نفت هم داشتم بحث تقویت باشگاه مطرح شد.

مدیر‌عامل باشگاه نفت تهران در ادامه درباره بودجه و مسائل مالی باشگاهش، گفت: هیچ باشگاهی نمی‌تواند بگوید که مشکل مالی ندارد. حتی باشگاه‌های متمولی مثل سپاهان و فولاد تا وقتی بودجه را به نقدینگی تبدیل نکنند نمی‌توانند بگویند مشکل ندارند. این هم به مشکل نقدینگی در کل کشور باز می‌گردد.

وی در ادامه گفت: اسپانسر‌مان این هفته‌ یک قسط دیگر را پرداخت می‌کند و ما می‌توانیم بخشی از هزینه‌های هتل، هواپیمایی، تدارکات و … را تامین کنیم.

قنبرزاده همچنین گفت: متاسفانه شاید تا دو ماه ارسلان مطهری را نداشته باشیم. او هم در لیگ قهرمانان و هم در تیم ‌ملی امید مهر تاثیرگذاری بود. در مجموع در یارگیری اول فصل بد کار نکردیم و توانستیم اسکلت تیم را حفظ کنیم و ۸۰ درصد بازیکنان مورد نظر سرمربی را هم جذب کردیم. فقط پادوانی را نگرفتیم که به جایش سانتوس و سید جلال حسینی را جذب کردیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا