قوه قضاییه به شکایت های دو دولت روحانی و احمدی نژاد از یکدیگر رسیدگی جدی کند

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد فضای بی اعتمادی در کشور گسترش یابد، گفت: در شرایط فعلی به نظر می رسد، اتهاماتی که طیف های مختلف به هم می زنند باعث ایجاد فضای بی اعتمادی در کشور شده است. نماینده مردم شیراز در …

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد فضای بی اعتمادی در کشور گسترش یابد، گفت: در شرایط فعلی به نظر می رسد، اتهاماتی که طیف های مختلف به هم می زنند باعث ایجاد فضای بی اعتمادی در کشور شده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم شورای اسلامی عنوان کرد: اخیرا شاهد اتهام زنی در بین مسئولان دولت فعلی و گذشته هستیم. این موضوع خوشایند نیست اما باید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه قوه قضاییه در موضوع اتهامات نقش مهمی دارد گفت: انتظار می رود که قوه قضاییه   به اتهاماتی که اخیرا مطرح شده است رسیدگی کند و برخورد درست و قانونی داشته باشد.

وی تاکید کرد: تداوم این اتهامات، بی پاسخ گذاشتن به این مسائل و عدم ورود قوه قضاییه  باعث شکل گیری جو بی‌اعتماد در جامعه می شود.

نوشته های مشابه

به گفته این نماینده اتهام زدن کار بی هزینه و آسانی شده است و ادامه این روند خیلی قابل قبول نیست.

قادری با تاکید بر اینکه قوه قضاییه نسبت به رسیدگی به شکایت های بین دو دولت اقدام کند، اظهار داشت: اشکالی ندارد اتهام های آقایان رسیدگی شود. این کار باعث می شود هم جامعه بی مسئولان بی اعتماد نباشد و هم مشخص می شود چه تخلفاتی رخ داده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه با رسیدگی به اتهامات مشخص می شود چه اندازه اتهامات در جهت تخریب طیف مقابل است، تاکید کرد: قوه قضاییه زودتر تعیین تکلیف کند که زمینه برای تدام شایعه و بی اعتمادی ایجاد نشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا