برخورد قاطع با کرار لازمه جلوگیری از بازیکن سالاری است

سید شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره جاسم کرار بازیکن عراقی و حاشیه ساز تیم استقلال عنوان داشت: اگر به رفتارها و حاشیه‌های سابق کرار رجوع و صبحت‌هایی که در مورد این بازیکن شده را مرور کنیم متوجه می‌شویم تاکنون هیچ محرومیتی برای این بازیکن درنظر گرفته نشده است. …

سید شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره جاسم کرار بازیکن عراقی و حاشیه ساز تیم استقلال عنوان داشت: اگر به رفتارها و حاشیه‌های سابق کرار رجوع و صبحت‌هایی که در مورد این بازیکن شده را مرور کنیم متوجه می‌شویم تاکنون هیچ محرومیتی برای این بازیکن درنظر گرفته نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخود قاطع با بازیکنان داخلی و خارجی به وزن فوتبال کشور کمک می‌کند البته در سایر رشته‌ها هم همین طور است و باید از بازیکن سالاری جلوگیری شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید براین‌که باید کمیته انضباطی در زمان‌های مقتضی با بازیکنان خاطی برخورد کند، اظهار داشت: شرایطی که برای برخی از بازیکن‌ها وجود دارد شرایط ویژه قلمداد می شود و متأسفانه نوع نگاه به بعضی بازیکنان متفاوت است چراکه نتیجه برای برخی از مدیران و مربیان مهم تر از رفتار بازیکن است.

این نماینده اضافه کرد: نگاه داخلی باعث شده بازیکن سالاری در فوتبال ایران رشد کند و این چه در مورد بازیکن داخلی و چه خارجی صدق می‌کند. مدیریت کردن تعریف دارد و باید برخوردی عادلانه بازیکنان برحسب زحمات و رفتارشان داشت.

حسینی تصریح کرد: باید درباره بازیکنان داخلی و خارجی قوانین و آیین‌نامه‌ها یکی باشد نباید افراد مهم باشند بلکه عملکرد افراد مهم باید در نظر گرفته شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان داشت: در تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس این موضوع بیشتر بوده، دوستانی که واسطه می‌شوند باید برخوردشان طبق قانون بوده تا سایر بازیکنان هم در آینده حاشیه درست نکنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: چه در گذشته و چه حال از تناقض رأی‌ها برخوردار بوده‌ایم، با بازیکنان حاشیه‌ساز باید بدون نگاه به باشگاه و افراد برخورد شود تا اخلاق پربرجا بماند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به این‌که چرا در استقلال بین سرمربی و مسئولان باشگاه اتفاق نظر درباره برخورد با کرار وجود ندارد، گفت: نگاه به نتیجه باعث اتخاد چنین تصمیماتی می‌شود اینکه بگوییم یک بازیکن مهره کلیدی است و با او برخورد نشود عامل ایجاد چالش می‌شود، چنین تصمیماتی جای خود را به اخلاق در فوتبال داده و درحال فراگیر شدن است و کسی هم نیست به آن رسیدگی کند.

به گزارش خانه ملت، جاسم کرار بازکن عراقی‌الاصل تیم فوتبال استقلال که همیشه برای این تیم حاشیه ساز بوده است در فصل جدید هم در صدر بازیکنان جنجالی قرار گرفته است.

او که سابقه درگیری با بازیکنان دیگر و غیبت‌های مکرر دارد حالا با حضور نیافتن در تمرین تیم و درخواست گرفتن همه بدهی‌اش از باشگاه حاشیه‌ای دیگر را برای استقلال درست کرده و جالب اینجاست که همچون روال گذشته هیچ برخورد قاطعی با این بازیکن صورت نگرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا