«گرگ های زرد» در مشهد به دار مجازات آویخته شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ابان ماه سال گذشته یک دستگاه خودروی زرد رنگ پژو با سوار کردن دختری جوان در مسیر جاده فریمان-مشهد در حالی که ۲ جوان ۲۴ و همچنین ۲۵ ساله سوار بر این خودرو بودند موجب شد تا نیت شیطانی این دو جوان تنها مسافر این تاکسی را مورد آزار قرار دهد. …

به گزارش خبرنگار مهر، ابان ماه سال گذشته یک دستگاه خودروی زرد رنگ پژو با سوار کردن دختری جوان در مسیر جاده فریمان-مشهد در حالی که ۲ جوان ۲۴ و همچنین ۲۵ ساله سوار بر این خودرو بودند موجب شد تا نیت شیطانی این دو جوان تنها مسافر این تاکسی را مورد آزار قرار دهد.

این دختر جوان سال گذشته با مراجعه به اداره آگاهی در خاطرات خود به عنوان روز سیاه عنوان کرد: به عنوان مسافر سوار يک دستگاه خودرو زرد رنگ شدم، اما ناگهان جوان ۲۴ ساله ای که در صندلي عقب نشسته بود سرم را زير صندلی کشاند و سپس با تهديد مرا در ۲۵ کيلومتری جاده مشهد- فريمان مورد آزار وحشيانه قرار دادند.

وی ادامه داد: آن ها سپس مرا در نيمه هاي شب به مشهد بازگرداندند و در ميدان جمهوری اسلامی رها کردند.

تاکسی زرد رنگ سر نخ پرونده

در حالي که به دستور سرهنگ بيدمشکی رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي بررسی هاي کارآگاهان روی خودروهای ۴۰۵ زردرنگ متمرکز شده بود ۴ روز بعد گزارش مشابهی به پليس آگاهي رسيد و مشخص شد که متهمان از يک دستگاه تاکسي زرد رنگ بين جاده ای استفاده کرده اند.

با شکایت قرباني دوم اين حادثه و با توجه به اهميت ماجرا، اين پرونده به شعبه ۸۱۱ دادسراي مشهد ارسال و توسط قاضي سيدجواد حسيني مورد رسيدگي قرار گرفت.

با صدور دستوراتي از سوي مقام قضايي، کارآگاهان با همکاري سازمان بازرسي تاکسيراني و ديگر مراکز نظارتي، موفق شدند خودرو مذکور را در شهرستان فريمان شناسايی و ۲ متهم را در عملياتی ضربتی دستگير کنند.

تجاوز به عنف و آدم ربایی اتهام گرگ های زرد

۲ جوان ۲۴ و ۲۵ ساله در حالي به ۴ فقره آدم ربايي و تجاوز به عنف اقرار کردند و در مدت ۲۵ روز بررسی های قضايیي به نتيجه رسيد و پرونده «گرگ های زرد» با صدور کيفرخواست از سوی «قاضي موحدی راد» به شعبه پنجم دادگاه کيفری استان خراسان رضوی ارسال شد.

جلسات محاکمه ۲ متهم با حضور وکلاي مدافع آنان در شعبه پنجم دادگاه کيفري به رياست قاضي «بخشي نژاد» آغاز شد.

متهمان اين پرونده که با توجه به اسناد و مدارک انکارناپذير چاره ای جز بيان حقيقت نداشتند وقتی در برابر سوالات رئيس دادگاه و مستشارانش قرار گرفتند به صراحت جرايم ارتکابي خود را پذيرفتند و در چندين جلسه دادگاه و در حضور وکلای خود به اعمال شيطاني شان اعتراف کردند.

پرونده گرگ های زرد بسته شد

براساس رای صادرشده، هر يک از متهمان اين پرونده به اتهام ۴ فقره آدم ربايي به تحمل ۶۰ سال زندان و به اتهام تجاوز به عنف نيز به اعدام در ملاء عام محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در همین راستا در مراسمی که مقارن ۹ صبح امروز و با حضور مسئولان دستگاه قضایی در منطقه سیدی در حاشیه میدان حافظ و محل ربایش دختران اجرا شد  متهم «ر-ب» فرزند علی محمد معروف به احسان و «ع-ن» فرزند محمد معروف به محمد به اتهام زنای به عنف و مشارکت در آدم ربایی و جرایم دیگر به موجب رأی شعبه ۵ دادگاه کیفری استان در ملاء عام اعدام شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا