معرفی بانک صادرات به عنوان برترین بانک ایرانی

به گزارش پارس به نقل از ایرنا، نشریه معتبر و بین المللی بنکر(The Banker) که هر ساله نسبت به انتشار رتبه بندی بانک های معتبر جهانی براساس شاخص های همچون قدرت، اندازه، حجم، وضعیت سودآوری اقدام می کند، نتیجه رتبه بندی ١٠٠٠ بانک برتر دنیا را در جولای ٢٠١٥ اعلام کرد. براساس رتبه بندی مذکور …

به گزارش پارس به نقل از ایرنا، نشریه معتبر و بین المللی بنکر(The Banker) که هر ساله نسبت به انتشار رتبه بندی بانک های معتبر جهانی براساس شاخص های همچون قدرت، اندازه، حجم، وضعیت سودآوری اقدام می کند، نتیجه رتبه بندی ١٠٠٠ بانک برتر دنیا را در جولای ٢٠١٥ اعلام کرد.

براساس رتبه بندی مذکور بانک صادرات ایران به عنوان برترین بانک در میان ١٠٠٠ بانک معتبر جهانی قرار گرفته و جایگاه ٢٧٨ را به خود اختصاص داده است.

براساس این گزارش، بانک صادرات ایران در سال های اخیر همواره به عنوان بانک برتر در بین بانک های ایرانی معرفی شده و در سال جاری نیز با بهبود شاخص ها شاهد ارتقاء ٢٤ پله ای نسبت به رتبه بندی سال قبل است.

همچنین سایر بانک های ایرانی که در این رتبه بندی قرار گرفته اند بانک های پاسارگاد و مسکن می باشند که به ترتیب در جایگاه های ٤٠١ و ٤٠٨ قرار گرفته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا