تیم دوم ایران هم می‌تواند در آسیا بهترین باشد

به نقل از تسنیم ناصر شهنازی، با اشاره به راهیابی تیم ملی والیبال «ب» ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: به کادر فنی و بازیکنان تیم ایران به خاطر تلاش زیادی که در مسابقات انجام دادند، تبریک می‌گویم. شهنازی ادامه داد: این تیم با وجودی که دیر تشکیل شده بود و تدارکات آرمانی …

به نقل از تسنیم ناصر شهنازی، با اشاره به راهیابی تیم ملی والیبال «ب» ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: به کادر فنی و بازیکنان تیم ایران به خاطر تلاش زیادی که در مسابقات انجام دادند، تبریک می‌گویم.

شهنازی ادامه داد: این تیم با وجودی که دیر تشکیل شده بود و تدارکات آرمانی نداشت اما توانست طوری بازی کند که که به فینال برسد. رسیدن تیم ملی «ب» به فینال مسابقات قهرمانی آسیا نشان می‌دهد که والیبال ما روند رو به رشدی داشته و تیم دوم ما هم می‌تواند در آسیا بهترین باشد.

مربی پیشین تیم ملی والیبال در مورد پیروزی مقابل چین گفت: بازیکنان از ست سوم، بازی بسیار خوبی را شروع کردند و با زدن سرویس‌های تاکتیکی و با برنامه، هماهنگی بسیار خوب در دفاع روی تور و دفاع داخل میدان و همچنین استفاده از توپ‌های برگشتی توانستند تیم قدرتمند چین را شکست دهند.

شهنازی در پایان گفت: من امیدوارم بازیکنان ایران با عملکرد خوب خود در بازی فینال بتوانند جام را در تهران نگه دارند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا