رمضانی: اشتباه داور در شکست ما تأثیر داشت

به نقل از تسنیم سعید رمضانی، در مورد شکست تیم سیاه‌جامگان مشهد مقابل استقلال اهواز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: اگر اشتباهات خودمان و گرمای اهواز را کنار بگذاریم باید بگویم اصلاً‌ خوب نبودیم. هرچند اشتباه فاحش داور هم در اعلام پنالتی برای استقلال اهواز در شکست ما تأثیر داشت. وی ادامه …

به نقل از تسنیم سعید رمضانی، در مورد شکست تیم سیاه‌جامگان مشهد مقابل استقلال اهواز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: اگر اشتباهات خودمان و گرمای اهواز را کنار بگذاریم باید بگویم اصلاً‌ خوب نبودیم. هرچند اشتباه فاحش داور هم در اعلام پنالتی برای استقلال اهواز در شکست ما تأثیر داشت.

وی ادامه داد: از شب گذشته هرچه فکر می‌کنم می‌بینم هیچ اتفاقی در محوطه جریمه ما رخ نداد که داور بخواهد برای استقلال اهواز پنالتی بگیرد اما این اتفاق رخ داد.

مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در خصوص دو شکست پیاپی این تیم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: لیگ را خوب شروع نکرده‌ایم اما می‌توانیم با برطرف کردن نقاط ضعف‌مان در هفته‌های آینده به شرایط آرمانی برسیم و تیم خوبی شویم.

رمضانی درباره دیدار هفته سوم سیاه‌جامگان مقابل نفت تهران گفت: با توجه به قرعه‌ای که داریم باید با تیم‌های خوب لیگ در هفته‌های ابتدایی بازی کنیم. بازی با نفت سخت است اما تلاش می‌کنیم در خانه اولین ۳ امتیاز را کسب کنیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا