پاستوره:حضور دی‌ماریا جایگاهم را به خطر انداخته

مدافع عنوان قهرمانی فرانسه موفق شد با ۴۵ میلیون پوند، آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی یونایتد را به خدمت بگیرد. شب گذشته آنها مقابل لیل ۱-۰ به پیروزی رسیدند و این در حالی بود که چندین ستاره خود را در اختیار نداشته و ربیوت نیز از زمین اخراج شده بود. پاستوره که عملکرد خوبی در بازی …

مدافع عنوان قهرمانی فرانسه موفق شد با ۴۵ میلیون پوند، آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی یونایتد را به خدمت بگیرد. شب گذشته آنها مقابل لیل ۱-۰ به پیروزی رسیدند و این در حالی بود که چندین ستاره خود را در اختیار نداشته و ربیوت نیز از زمین اخراج شده بود. پاستوره که عملکرد خوبی در بازی دیشب داشت، عنوان کرد که حضور دی‌ماریا، جایگاه او را متزلزل کرده است.

او گفت:” این اولین بار از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن است که اولین بازی فصل را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. ۳ امتیاز را کسب کردیم و باید به همین مسیر ادامه دهیم.به نظرم حضور دی ماریا در تیم و ترکیب اصلی، کار را برای ما سخت تر کرده است. او بازیکن فوق‌العاده ای است و به نظرم تغییرات مثبتی در تیم ایجاد خواهد کرد. امیدوارم که چیزهایی که از دست داده ایم و در تیم کمبودشان حس می‌شود را پر کند و ما را از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا