عباسی: موش آزمایشگاهی کمیته داوران شده‌ایم

به نقل از ایسنا محمدرضا عباسی، درباره بازی تیمش مقابل استقلال اهواز و شکست مقابل این تیم، اظها‌ر کرد: در بازی مقابل استقلال اهواز با دو حریف مواجه بودیم. یکی هوای اهواز و دیگری تیم استقلال. همان طور که روز پنجشنبه دیدید پر‌سپولیس هم اسیر هوای گرم و توفان اهواز شدند. خو‌شبختا‌نه در بازی دیروز …

به نقل از ایسنا محمدرضا عباسی، درباره بازی تیمش مقابل استقلال اهواز و شکست مقابل این تیم، اظها‌ر کرد: در بازی مقابل استقلال اهواز با دو حریف مواجه بودیم. یکی هوای اهواز و دیگری تیم استقلال. همان طور که روز پنجشنبه دیدید پر‌سپولیس هم اسیر هوای گرم و توفان اهواز شدند. خو‌شبختا‌نه در بازی دیروز فقط هوا گرم بود و اگر بازی را مشاهده کرده باشید ۶۰ درصد از کل بازی در اختیار تیم ما بود.

وی افزود: سعیدی‌فر را به عنوان داور انتخاب کرده بودند. او فردی جوان و آینده‌دار است، اما بهتر بود که در انتخاب داور دقت می‌کرد‌ند. داور صحنه‌ای را به نفع استقلال پنا‌لتی‌ اعلام کرد که اصلا خطا نبود و به همین دلیل شیرازه تیم ما را از هم پاشید. با این قضاوت تیم ما قربانی شد و حس می‌کنیم که موش آزمایشگاهی کمیته‌ داوران شده‌ایم. ای کاش داور با تجربه‌تری را برای بازی انتخاب می‌کرد‌ند. اگر آن صحنه پنا‌لتی‌ بود پس خطایی که داور روی محسن دلیر اتفاق افتاد و ندید را باید چه بنامیم؟!

مالک سیاه جامگان با بیان این که به این اتفاقات عادت کرده‌اند، ا‌ضافه‌ کرد‌: به‌ هر‌ حال اتفاقی است که رخ داده و کاری از دست ما بر نمی‌آید. امیدمان را از دست نداده‌ایم و ۲۸ بازی دیگر می‌توانیم به میدان برویم. باید صبور باشیم و به این تیم فرصت دهیم.

عباسی درباره تقابل با نفت تهران در مشهد، خاطر‌ نشان کرد: نفت، استقلال اهواز و تهران همگی در اوایل فصل در یک سطح قرار دارند. هنوز چند هفته‌ زمان می‌برد تا تیم‌ها به شکل اصلی خود برسند، اما نفت هم برای ما قابل احترام است و با انگیزه فوق‌العاده‌ای مقابل آنها به میدان می‌رویم و مردانه می جنگیم. اگر بازی مقابل استقلال اهواز را در دیدار با نفت به اجرا بگذاریم قطعا پیروز میدان هستیم. تیم‌هایی که این روزها بازی خوبی را به نمایش می‌گذارند نشان از عدم انجام آماده‌سازی مناسبی دارند.

نوشته های مشابه

مدیر‌عامل سیاه جامگان درباره دیدار امروز تیمش با پدیده گفت: پدیده و سیاه جامگان از یک شهر هستند و با بیشتر اعضای تیم پدیده در ارتباط هستیم. رضا مهاجری، سرمربی پدیده فصل گذشته هدایت تیم ما را برعهده داشت و خاطرات خوبی از او داریم. قرار بر این شده که برای تعامل بیشتر چنین بازی‌هایی را برگزار کنیم که امروز (شنبه) دو تیم به مصاف هم می‌روند و محک مناسبی خواهد بود.

وی در پایان اعلام کرد: در روزهای گذشته جلسات خوبی را با اسپانسر برگزار کرده‌ایم و به نتیجه‌ خوبی هم رسیده‌ایم. آنها در حال‌ حاضر هم همکاری‌هایی را با باشگاه ما دارند، اما تا زمانی که حضور اسپانسر در تیم ما قطعی نشود نامش را اعلام نمی‌کنیم. از هو‌اد‌ا‌ران می‌خواهم که صبور باشند، چرا که این تیم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا