بازداشت زورگیران مسافربر نما

سرهنگ محمد رستگاری درباره جزئیات این خبر گفت: در پی شكایت تعدادی از شهروندان در خصوص زورگیری از آنها، ماموران پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند. وی افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد فردی با همدستی شخصی دیگر در پوشش مسافر کشی ، مسافران …

سرهنگ محمد رستگاری درباره جزئیات این خبر گفت: در پی شكایت تعدادی از شهروندان در خصوص زورگیری از آنها، ماموران پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد فردی با همدستی شخصی دیگر در پوشش مسافر کشی ، مسافران خود را به بیابانهای حاشیه شهرستان برده و اقدام به زورگیری و سرقت از آنها می کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه بررسی ها مخفیگاه یکی از متهمان شناسایی شد و ماموران توانستند طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را بازداشت و در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد را همراه وی کشف کنند.

سرهنگ رستگاری گفت: ماموران همچنین توانستند با اعترافات متهم مخفیگاه همدست وی را نیز شناسایی و او را در مخفیگاهش غافلگیر و دستگیر کنند.

وی در پایان، ضمن تاکید به شهروندان در خصوص عدم تردد در محله های خلوت به خصوص در ساعات پایانی روز و شب هنگام و دقت در استفاده از وسایل حمل و نقل و ایاب و ذهاب، افزود: سارقان با استفاده از عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان موفق به انجام سرقت و زورگیری می شوند، که شهروندان می توانند با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای انتظامی خود را از بروز این آسیب ها و حوادث در امان نگه دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا