جذابیت به توان دو

آمار بازی های رو در روی این تیم ها در سال های گذشته از برتری نسبی تیم های میزبان خبر می دهد. پدیده ـ فولاد : بازی های مساوی اولین دیدار هفته دوم لیگ‌برتر را در حالی این دو تیم برگزار خواهند که در دو تقابل گذشته آنها با تساوی بدون گل به پایان رسیده …

آمار بازی های رو در روی این تیم ها در سال های گذشته از برتری نسبی تیم های میزبان خبر می دهد.

پدیده ـ فولاد : بازی های مساوی

اولین دیدار هفته دوم لیگ‌برتر را در حالی این دو تیم برگزار خواهند که در دو تقابل گذشته آنها با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. آنها ابتدا در هفته چهاردهم در مشهد و سپس در هفته بیست و نهم در اهواز به دیدار یکدیگر رفتند.

البته این دو تیم اولین بازی های خود را در این فصل نیز با نتیجه تساوی به پایان رساندند، پدیده ای ها در مقابل پرسپولیس و فولادی ها نیز در برابر راه آهن به نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو دست نیافتند.

نفت ـ صبا : آخرین بازی ها به سود نفت

دهمین جدال این دو تیم در حالی برگزار خواهد شد که در دیدارهای گذشته سهم تیم نفت ۴ پیروزی و صبا یک برد بوده است. ۵ دیدار دیگر نیز با تساوی به پایان رسیده است. در فصل گذشته نیز هر دو بازی این تیم به سود نفتی ها به پایان رسید.

هفته های چهاردهم و بیست و نهم در لیگ چهاردهم، بازی های این دو تیم انجام شد و دو بازی با نتایج دو بر یک و یک بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید.

هر دو تیم نفت و صبا در هفته اول لیگ پانزدهم به تساوی رسیدند، نفتی در مقابل تراکتورسازی و صبا در مقابل استقلال اهواز به نتیجه مشابه صفر بر صفر رسیدند.

راه‌آهن ـ سایپا : فصل گذشته به نفع راه آهن

تیم های تهرانی راه‌آهن و سایپا در حالی بیستمین دیدار خویش را برگزار می‌ کنند که سهم راه‌آهن از این دیدارها ۸ پیروزی و سایپا ۵ برد بوده است. ۷ دیدار دیگر دو تیم به تساوی رسیده است.

در لیگ چهاردهم نیز هر دو بازی این دو تیم با نتیجه مشابه دو بر یک به سود راه آهنی ها پایان پذیرفت، بازی رفت این دو تیم در هفته سیزدهم و بازی برگشت نیز در هفته بیست و هشتم برگزار شد.

هم راه آهنی ها و هم سایپایی ها در هفته اول لیگ برتر پانزدهم، به نتیجه تساوی دست یافتند، راه آهنی ها در مقابل فولاد خوزستان به تساوی دو بر دو و سایپایی ها هم در برابر گسترش فولاد به تساوی صفر بر صفر دست یافتند.

ذوب‌آهن ـ سپاهان : دربی اصفهان به نفع ذوبی ها

در ۱۲ دوره لیگ‌برتر این دو تیم اصفهانی ۲۴ دیدار حساس و نفس گیر انجام دادند که سهم تیم ذوب‌آهن ۹ برد و تیم سپاهان ۸ برد می‌ باشد. ۵ دیدار دربی زاینده رود با تساوی به پایان رسیده است.

هر دو دربی اصفهانی ها نیز در لیگ چهاردهم به تساوی رسید، این دو تیم در هفته های ششم و بیست و یکم به دیدار یکدیگر رفتند و در هر دو بازی نتیجه مشابه یک بر یک به دست آمد.

سپاهانی ها بازی اول خود را در لیگ پانزدهم یک بر صفر در مقابل استقلال خوزستان و در انزلی به برتری رسیدند و ذوبی ها نیز اولین دیدار خود را در انزلی با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند.

استقلال ـ ملوان : هر دو تیم، پیروز در هفته اول

دیدار حساس استقلال و ملوان که با حضور امیر قلعه‌نویی برروی نیمکت ملوان به اوج هیجان رسیده است، در حالی برگزار می‌ شود که در ۲۴ بازی گذشته سهم آبی‌پوشان تهرانی ۱۳ پیروزی و ملوانی ها تنها موفق به کسب ۳ پیروزی شده اند.

دو بازی این دو تیم در لیگ چهاردهم با یک پیروزی برای آبی ها و یک تساوی به پایان رسید. این دو تیم ابتدا در هفته یازدهم در تهران یکدیگر را ملاقات کردند که آن بازی سه بر یک به نفع استقلالی ها به پایان رسید و سپس در هفته بیست و ششم، تساوی یک بر یک، نتیجه کار این دو تیم در انزلی بود.

استقلالی ها و ملوانان، دو تیم پیروز هفته اول لیگ پانزدهم نیز بودند، استقلالی ها در مشهد دو بر یک از سد سیاه جامگان گذشتند و ملوانی ها نیز ذوب آهن را یک بر صفر در انزلی زمین گیر کردند.

گسترش ـ تراکتور : گسترشی های طلسم شده

دربی تبریز پنجمین دیدار خود را برگزار خواهد کرد. در ۴ دیدار گذشته سهم تراکتور ۲ پیروزی و گسترشی ها تاکنون دیداری را به سود خود به پایان نرسانده اند. ۲ دیدار دیگر نیز به تساوی رسیده است.

بازی های این دو تیم در فصل گذشته نیز با یک پیروزی برای تراکتورسازان و یک تساوی به پایان رسید، آنها ابتدا در هفته سیزدهم دیدار خود با نتیجه سه بر یک به نفع سرخ پوشان تبریزی به پایان بردند و سپس در هفته بیست و هشتم با تساوی یک بر یک بازی خود را به پایان بردند.

در لیگ پانزدهم و در اولین هفته نیز هر دو تیم بازی هایشان را با تساوی بدون گل برگزار کردند، ابتدا گسترش فولادی ها در تهران به مصاف سایپا رفتند و سپس در تبریز تراکتورسازان میزبان نفت بودند.

استقلال‌خوزستان ـ پرسپولیس : آبی های خوزستان ناکام در مقابل قرمزهای تهران

دیدار قرمزهای پایتخت و استقلال‌خوزستان در حالی روز جمعه برگزار می‌ شود که سهم قرمزهای پایتخت از ۴ دیدار برگزار شده آنها ۲ پیروزی و ۲ تساوی برای هر دو تیم بوده است.

در لیگ چهاردهم و در هفته دهم، بازی این دو تیم در تهران دو بر یک به نفع پرسپولیسی ها و در هفته بیست و پنجم نیز در اهواز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سرخپوشان پایتخت بازی ابتدایی این فصل خود را در تهران و در برابر پدیده به تساوی دو بر دو رسیدند و آبی های خوزستان نیز در اصفهان نتیجه ای بهتر از شکست یک بر صفر در مقابل سپاهان به دست نیاوردند.

استقلال اهواز ـ سیاه جامگان : اولین رویارویی

دو تیم تازه صعود کرده به لیگ‌برتر اولین دیدار خود را در حالی در این رقابت ها برگزار می‌ کند که هر دوی آنها در تلاش برای کسب اولین پیروزی خود در این رقابت ها پا به میدان می‌ گذارند.

این دو تیم در اولین هفته لیگ پانزدهم نیز به یک تساوی و یک شکست دست پیدا کردند، استقلالی های اهواز در اولین بازی خود در قم به نتیجه تساوی بدون گل در برابر صبا دست پیدا کردند و سیاه جامگانی ها نیز در زمین خود دو بر یک مغلوب استقلال تهران شدند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا