زمان توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی

حسین توکلی افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می شود. وی گفت: در این آزمون ۲۶۳ هزار و ۹۲۱ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۰۵ هزار و یک نفر زن و ۱۵۸ هزار و ۹۲۰ نفر مرد هستند. توکلی افزود: …

حسین توکلی افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می شود.

وی گفت: در این آزمون ۲۶۳ هزار و ۹۲۱ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۰۵ هزار و یک نفر زن و ۱۵۸ هزار و ۹۲۰ نفر مرد هستند.

توکلی افزود: در این آزمون برای ۴۲ کد رشته امتحانی شامل ۲۳ کدرشته با آزمون و ۱۹ کدرشته با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشجو پذیرش می شود.

وی گفت: این آزمون صبح جمعه ۱۶ مرداد در ۱۶۹ شهرستان برگزار می شود و ظرفیت پذیرش در ۴۲ کد رشته امتحانی نیز ۲۵۷ هزار و ۵۵۰ نفر است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۴ از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود.

حسین توکلی افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می شود.

وی گفت: داوطلبان تا پایان روز پنجشنبه ۱۵ مرداد با مراجعه به سایت اینترنتی یاد شده کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

توکلی ادامه داد: در این آزمون ۱۳۴ هزار و ۶۶۶ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۷ هزار و ۳۴ نفر زن و ۷۷ هزار و ۶۳۲ نفر مرد هستند.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: در این آزمون برای ۶۹ کد رشته امتحانی شامل ۲۵ کد رشته با آزمون و ۴۴ کد رشته با سوابق تحصیلی (بدون آزمون)  دانشجو پذیرش می شود.

وی افزود: آزمون ۲۵ کدرشته امتحانی که پذیرش در آن ها از طریق آزمون است عصر جمعه ۱۶ مرداد در ۷۳ شهرستان برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش در ۶۹ کد رشته امتحانی این آزمون ۲۱۱ هزار و ۷۵۳ نفر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا