شاکری: امسال یک سال متفاوت برای من است

یونس شاکری در مورد کسب تساوی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی در آزادی مقابل تماشاچیان پرسپولیس انجام دادیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و فکر کنم هیچ تیمی تا آخرلیگ نتواند در آزادی به این تیم دو گل بزند اما ما موفق شدیم در ۵ دقیقه به این تیم ۲ گل بزنیم. بعد از آن پرسپولیس …

یونس شاکری در مورد کسب تساوی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی در آزادی مقابل تماشاچیان پرسپولیس انجام دادیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و فکر کنم هیچ تیمی تا آخرلیگ نتواند در آزادی به این تیم دو گل بزند اما ما موفق شدیم در ۵ دقیقه به این تیم ۲ گل بزنیم. بعد از آن پرسپولیس می توانست به ما گل بزند اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. من فکر می کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

او در مورد اینکه منظورش از اینکه به پرسپولیس گل زده خیلی خوشحال است چیست و در مورد شادی بعد از گلش ادامه داد: منظور من را بد متوجه شده اند. من نگفتم از گلی که به پرسپولیس زدم خوشحالم بلکه از این خوشحالم که برای تیمم گلزنی کرده ام. سال گذشته اولین گل تیمم را مقابل نفت من به ثمر رساندم و امسال مجددا اولین گل را من زدم. دوسال است که این قضیه تکرار می شود.

این بازیکن در مورد اینکه چرا پرسپولیسی های سابق مدام به این تیم گل می زنند گفت: واقعا نمی دانم اما آقای بادامکی هم موفق شد گل بزند. خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و بازیکنان بزرگی مثل بادامکی، یوسفی، نقی زاده و غیره را داریم. بازی کردن در کنار این ها باعث افتخار است.

مهاجم پدیده مشهد با اشاره به اینکه می خواهد روزهای متفاوتی را در این تیم نسبت به سال گذشته تجربه کند در این مورد ادامه داد: امسال شرایط من خیلی بهتر است آقای مهاجری به من اعتقاد و اطمینان کامل دارد. انشاالله بتوانم جواب زحماتش را بدهم. من سال قبل هم که به پدیده آمدم اهداف زیادی داشتم که متاسفانه به آنها نرسیدم ولی امسال کاملا فرق می کند.

شاکری در پایان درباره دیدار با فولادخوزستان که آن را پیش رو دارند، افزود: نصف بیشتر بازیکنان فولاد از فصل گذشته در این تیم حضور دارند و اکثرا جوان هستند ما باید حساب شده کار کنیم البته به حضور تماشاچیانمان در این بازی خیلی دلگرم هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا