آیینی برای اعترافات ذهن خطرناک من

در این مراسم هنرمندان و سینماگرانی هم‌چون ویشکا آسایش، نگار جواهریان، الهام پاوه‌نژاد، نوید محمدزاده، سامان مقدم، روح‌اله حجازی ,جواد نوروزبیگی، مهرداد صدیقیان، اندیشه فولادوند و… حضور داشتند و در کنار عوامل فیلم و جمعی از تماشاگران پوستر فیلم را به یادگار امضا کردند. در ابتدای این مراسم مجید توکلی–مجری برنامه- جشن افتتاح فیلم را …

در این مراسم هنرمندان و سینماگرانی هم‌چون ویشکا آسایش، نگار جواهریان، الهام پاوه‌نژاد، نوید محمدزاده، سامان مقدم، روح‌اله حجازی ,جواد نوروزبیگی، مهرداد صدیقیان، اندیشه فولادوند و… حضور داشتند و در کنار عوامل فیلم و جمعی از تماشاگران پوستر فیلم را به یادگار امضا کردند.

در ابتدای این مراسم مجید توکلی–مجری برنامه- جشن افتتاح فیلم را به خاطر حضور بابک اسکندری، طراح چهره‌پرداز سینمای جهان که در آیین حضور داشت را به فال نیک گرفت و او را مایه‌ی افتخار سینمای ایران دانست.

در ادامه کارگردان فیلم، هومن سیدی روی صحنه حاضر شد و از صمیم قلب آرزو کرد که مخاطبان فیلم را دوست داشته باشند و با آن ارتباط برقرار کنند.

سپس جواد نوروزبیگی –تهیه‌کننده‌ فیلم- نیز روی سن آمد و این گونه ابراز خوشحالی کرد: «بسیار خرسندم که فیلم هومن سیدی در گروه هنر و تجربه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شده است. از مدیریت خوب و دقیق این گروه متشکرم. همچنین از همه مهمانان و عوامل فیلم که ساخت آن را برای ما هموار کردند ممنونم.»

در ادامه هومن سیدی بازیگران و عوامل فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» را برای حضور بر روی صحنه فراخواند.

نگار جواهریان، عباس غزالی، زینب نصرالهی، پیمان شادمانفر،حمیرا نعمت‌الله، محمد بدرلو و رعنا امینی از جمله عوامل فیلم بودند که در مراسم حضور داشتند.

نگار جواهریان در صحبت‌های خود گفت: «از این که فیلم هومن سیدی را امشب بر روی پرده می‌بینم خوشحالم. اما بیش‌تر از آن خوشحالم که فیلم را قرار است در کنار شما میهمانان عزیر تماشا کنم.»

سپس عباس غزالی نیز در سخنانی کوتاه مطرح کرد: « این اولین فیلم سینمایی من بود. امشب آن را برای صدمین بار همراه شما می‌بینم.»

تازه‌ترین اثر سینمایی هومن سیدی در ۲۴ ساعت می‌گذرد و داستان مردی است که یک روز کامل هیچ چیزی را به یاد نمی‌آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا