فروش بالای گوشی های زیر ۵۰۰ هزار تومانی هوآوی

به گزارش خبرنگار موبنا، از اواسط سال گذشته تا کنون میزان خریدوفروش گوشی های هوآوی به طور چشمگیری افزایش یافته به طوری که در ویترین بیشتر مغازه ها گوشی های چینی هوآوی دیده می شود. به گفته برخی از فروشندگان بازار، عرضه و تقاضای بالای گوشی های هوآوی در سطح بازار موبایل باعث شده تا …

به گزارش خبرنگار موبنا، از اواسط سال گذشته تا کنون میزان خریدوفروش گوشی های هوآوی به طور چشمگیری افزایش یافته به طوری که در ویترین بیشتر مغازه ها گوشی های چینی هوآوی دیده می شود.
به گفته برخی از فروشندگان بازار، عرضه و تقاضای بالای گوشی های هوآوی در سطح بازار موبایل باعث شده تا بازار این کالای چینی گرم و پررونق تر از سایر برندهای موبایلی سپری شود.
از سویی دیگر اختلاف قیمت گوشی های گارانتی دار با بدون گارانتی این برند چینی باعث شده تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید نمونه های بدون گارانتی داشته باشند.
به گفته کارشناسان این حوزه، کیفیت بالا و امکانات مناسب گوشی های هوآوی باعث شده تا بیشتر مشتریان ترجیح به خرید این گوشی ها داشته باشند.
از گوشی های پرفروش هوآوی می توان به Y625 ، Y600 ، S7 TAB ، G610 ، G525 و G525 از جمله پرفروش های این برند هستند که با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومانی در بازار به فروش می رسند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا