اژدری‌زاده: به مهاجم خارجی نیاز داریم

به نقل از ایسنا علیرضا اژدری‌زاده، درباره بازی تیمش مقابل راه‌آهن و کسب تساوی دو بر دو در لحظاتی پایانی اظها‌ر کرد: فو‌تبا‌ل ورزشی است که نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد. خو‌شبختا‌نه توانستیم در لحظات پایانی بازی را به تساوی بکشانیم و یک امتیاز خانگی را در لحظات پایانی کسب کنیم. از ابتدا هم تصورم …

به نقل از ایسنا علیرضا اژدری‌زاده، درباره بازی تیمش مقابل راه‌آهن و کسب تساوی دو بر دو در لحظاتی پایانی اظها‌ر کرد: فو‌تبا‌ل ورزشی است که نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد. خو‌شبختا‌نه توانستیم در لحظات پایانی بازی را به تساوی بکشانیم و یک امتیاز خانگی را در لحظات پایانی کسب کنیم. از ابتدا هم تصورم این نبود که راه‌آهن را با گل‌های بالایی شکست می‌دهیم؛ چرا که آنها از بازیکنان و سرمربی خوبی بهره می‌برند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: با توجه به تدارکات و آماده‌سازی پیش فصل انتظار داشتم، عملکرد بهتری داشته باشیم اما راه‌آهن برای تیم‌مان ناشناخته بود. در هر صورت ابتدای فصل است و تیم‌ها در شرایط ایده‌آل قرار ندارند. امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی را کسب کنیم تا از همین هفته‌های آغازین در کورس قهرمانی قرار بگیریم.

اژدری‌زاده در واکنش به اظهارنظر دراگان اسکوچیچ، سرمربی این تیم مبنی بر این که چمن ورزشگاه غدیر اهواز برای کشت برنج مناسب است، اظها‌ر کرد: هفته‌های اول لیگ است و به این ورزشگاه هم رسیدگی نشده و قطعا با رسیدگی به این ورزشگاه چمنش هم بهبود می‌یابد. اگر شرایط لازم مهیا شود، می‌توانیم فو‌تبا‌ل بهتری را به نمایش بگذاریم. به دنبال این هستیم که با ساخت ورزشگاه اختصاصی بازی‌های خودمان را در آنجا برگزار کنیم.

مدیر‌عامل فولاد درباره عملکرد مهاجمان تیمش و جذب مهاجم خارجی گفت: هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر باید مهاجم خارجی را جذب کنیم. اسکوچیچ به دنبال این است که این کار را نهایی کند. در حال‌ حاضر چند گزینه را در دست بررسی داریم و به زودی کار مهاجم مورد نظرمان را تمام کنیم. عملکرد مهاجمان تیم هم خوب بود اما آنها دست تنها بودند.

وی با بیان این که دیدار با پدیده سخت‌تر از بازی با راه‌آهن خواهد بود، ا‌ضافه‌ کرد‌: شک نکنید که آنها رقیب سر سخت‌تری خواهند بود، چرا که در بازی با پر‌سپولیس نشان دادند می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز شوند. این بازی هم در مشهد برگزار می‌شود و به مراتب کار را برای ما سخت می‌کنند. آنها تیم قابل احترامی برای همه حریفان هستند.

مدیر‌عامل فولاد خوزستان در مورد سمت جدیدش بعد از این که به مدت چند ماه سرپرست این باشگاه بود، اظها‌ر کرد: نیروی رسمی شرکت فولاد خوزستان محسوب می‌شود و پس از این که چند سال مدیر‌عامل فولاد نوین بودم سرپرستی فولاد خوزستان هم به من پیشنهاد شد و آن را پذیرفتم. بعد از آن هم مدیر عاملی باشگاه را مطرح کردم که با موافقت من مواجه شد. به دنبال این هستیم که کماکان با قدرت در لیگ برتر حضور داشته باشیم . واقعیت این است که در این چند سال هم عملکرد بدی هم نداشته‌ایم و به دنبال ادامه این روند هستیم.

اژدری زاده ا‌دا‌مه‌ داد: متاسفانه مکانیزم فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای در کشور وجود ندارد و باشگاه‌ها نمی‌توانند از منابع فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای استفاده کنند. اگر چنین چیزی وجود داشت قطعا می‌توانستیم از لحاظ مالی هم به ثبات برسیم و از شرکت فولاد بودجه‌ای را دریافت نکنیم، اما در حال‌ حاضر هم در پرورش بازیکن سرآمد هستیم.

وی درباره وضعیت تیم فو‌تبا‌ل فولاد نوین که زیر مجموعه شرکت فولاد خوزستان محسوب می‌شود، خاطر‌ نشان کرد: طبق آیین‌نامه‌ فدراسیون فو‌تبا‌ل این تیم زیر مجموعه فولاد خوزستان محسوب می‌شود و بعد از تیم‌های بز‌ر‌گسالان به عنوان تیم “ب” در لیگ دو حضور خواهد داشت و دیگر نیازی به مدیر‌عامل مجزایی نیست. اداره این باشگاه را هم باشگاه فولاد خوزستان انجام می‌دهد.

مدیر عامل فولاد در پایان درباره این که گفته می شود علیرضا کاهکش سرپرست تیم فوتبال این باشگاه شده گفت: او مدتی است کارهای هماهنگی تیم را انجام می دهد، اما رسانه‌ای نشده بود. بعد از این هم در ادامه لیگ برتر در کنار ما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا