عد‌ه‌ای توهم شهاب سنگی زد‌ه‌اند‌!

سعید هوشیار بعد از اینکه تعداد زیادی عکس و فیلم از سقوط شهاب سنگ منتشر شد و همچنین تعدادی از مسئولین خبر سقوط را تایید کردند، معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشورگفت: سقوط شهاب سنگ در کشور صحت ندارد، البته بارش شهاب سنگ وجود داشته ولی به صورت افقی! ظاهرا شاهدان عینی چیز …

سعید هوشیار
بعد از اینکه تعداد زیادی عکس و فیلم از سقوط شهاب سنگ منتشر شد و همچنین تعدادی از مسئولین خبر سقوط را تایید کردند، معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشورگفت: سقوط شهاب سنگ در کشور صحت ندارد، البته بارش شهاب سنگ وجود داشته ولی به صورت افقی!
ظاهرا شاهدان عینی چیز عمودی دیگری را با شهاب سنگ اشتباه گرفته بودند، همان‌طور که معاونت محترم… گفتند هرچه بوده افقی بوده و سقوط عمودی مشاهده نشده است. در همین راستا عده زیادی از مردم شهاب سنگ زده به تهران آمدند و جلوی سازمان مدیریت بحران تجمع کردند. هر یک از این خسارت دیدگان دلیلی برای صحت ادعای خود داشتند و معاونت محترم با خوشرویی و با رویی گشاده به سمت مردم آمد تا به سوالات‌شان پاسخ دهد.
منصور ۳۷ ساله از قزوین که سنگ بزرگ عجیب و غریبی نیز به همراه داشت خطاب به معاونت محترم گفت: این چیه؟
معاونت-عمودی بوده یا افقی؟
منصور- حواسم نبود ولی خورد تو سقف خونمون!
معاونت- خب باید حواستو جمع می‌کردی می‌دیدی عمودیه یا افقی دیگه! اینی که من دارم می‌بینم افقیه!
منصور که به شدت و از ناحیه گوش و حلق و بینی متقاعد شده بود، تجمع را ترک کرد.
کوروش ۲۴ ساله که به همراه فردی عجیب الخلقه که یک چشم روی پیشانی‌اش داشت و دستانش نیز روی شکمش قرار داشت آمده بود، گفت: اینی که می‌بینید دیشب ساعت ۳، ۵/۳ بود که با یک سفینه اومد سر کوچمون پیاده شد، تازه پول سفینه رو هم من دادم، به نظر شما این چیه؟ از کجا اومده؟
معاونت محترم بعد از بررسی ابتدایی موجود عجیب گفت: توهم زدی برادر من! این یکی از اعضای خونوادته، فکر کردی از فضا اومده؟ می‌بینی اصلا از رو معلومه افقیه!
کوروش- درست صحبت کن مرد حسابی…(کوروش و معاونت محترم با هم درگیر شده که با دخالت
تجمع کنندگان غائله ختم به خیر شد.)
فرد دیگری هم ویدئویی از صحنه سقوط شهاب سنگ گرفته بود که آن را به نمایش گذاشت: «سلام سالی جون، اینجا اشتهارد ایرانه، منم ذکریا هستم، همون‌طور که می‌بینی پشت سرم یک شهاب سنگ داره سقوط می‌کنه، الان خورد به زمین…»
این فرد به دلیل ارتباط با عوامل بیگانه به ۱ سال و ۳ ماه حبس به همراه ۲۳۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد.
معاونت محترم در آخر مراسم سخنرانی کوتاهی نیز انجام دادند:
همان‌طور که دیدید خبری از شهاب سنگ و سقوط نبود، به لطف دانشمندان و کارشناسان داخلی و همچنین تلاش‌های بی وقفه و توقع همکاران ما هر چه بود افقی بود و چیز عمودی دیده نشد. خواهشمندیم بفرمایید به خانه‌هایتان و هر زمان چیز عمودی دیدید ما را خبر کنید.
فرد دیگری نیز حضور داشت که قصد داشت سندی در راستای عمودی بودن به معاونت محترم نشان دهد که چون وقت تمام شده بود نتوانست به هدفش برسد.‌

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا