انتقاد شدید کیهان از تعطیلی مجلس

در جریان مذاکرات حساس وین که به تهیه برجام منتهی شد نمایندگان در تعطیلات تابستانی بودند و این تعطیلات امکان تاثیر‌گذاری را از مجلس به عنوان نهادی که قرار است در راس امور باشد گرفته بود، این بار نیز در شرایطی که مجلس شورای اسلامی باید متن برجام را بررسی کند نمایندگان به تعطیلات رفتند …

در جریان مذاکرات حساس وین که به تهیه برجام منتهی شد نمایندگان در تعطیلات تابستانی بودند و این تعطیلات امکان تاثیر‌گذاری را از مجلس به عنوان نهادی که قرار است در راس امور باشد گرفته بود، این بار نیز در شرایطی که مجلس شورای اسلامی باید متن برجام را بررسی کند نمایندگان به تعطیلات رفتند تا این شائبه که قرار نیست مجلس «برجام» را بررسی کند، تقویت شود.

نمایندگان مجلس هفته آینده برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند و نشست علنی نخواهند داشت و جلسه بعدی خانه ملت ۱۸ مرداد تشکیل می‌شود. سرکشی به حوزه‌های انتخابیه با عنوان دلیل تعطیلی ۱۰ روزه مجلس در حالی است که مردم انتظار دارند مجلس به عنوان نمایندگان ملت به موضوع مهم و حساس توافق هسته‌ای ورود کرده و از منافع ملی در این زمینه صیانت لازم را به عمل آورد.

گفتنی است نمایندگان ۳ تیر ماه سال جاری به تعطیلات تابستانی رفته و پس از حدود سه هفته اولین جلسه مجلس ۲۱ تیر برگزار شد.

در جلسه علنی دیروز نیز اعلام شد نمایندگان هفته دیگر جلسه نخواهند داشت و به این ترتیب مجلسی‌ها پس از دو هفته جلسه بیش از ۱۰ روز به تعطیلات رفتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا