عزت‌الله انتظامی در ایلام مدرسه می سازد

عزت‌الله انتظامی هنرمند پیشکسوت و فرهنگی کشورمان با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و خیرین مدرسه‌ساز در نظر دارد تا در استان ایلام مدرسه‌ بسازد. سازمان نوسازی مدارس کشور و جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به همت عزت‌الله انتظامی مدرسه‌ای در استان ایلام بنا خواهند کرد. بر این اساس، مراسم عقد تفاهم‌نامه احداث فضای آموزشی در استان …

عزت‌الله انتظامی هنرمند پیشکسوت و فرهنگی کشورمان با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و خیرین مدرسه‌ساز در نظر دارد تا در استان ایلام مدرسه‌ بسازد.

سازمان نوسازی مدارس کشور و جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به همت عزت‌الله انتظامی مدرسه‌ای در استان ایلام بنا خواهند کرد.

بر این اساس، مراسم عقد تفاهم‌نامه احداث فضای آموزشی در استان ایلام به همت عزت‌الله انتظامی در ساختمان مرکزی سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

بنابراین تفاهم‌نامه قرار است عزت‌الله انتظامی مبلغی را برای مشارکت در ساخت یک باب واحد آموزشی در استان ایلام هزینه و مابقی آن توسط سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور پرداخت شود.

در پایان این مراسم که محمدرضا مسلمی معاون سازمان نوسازی مدارس، محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، مجید انتظامی پسر عزت‌الله انتظامی و ایرج راد بازیگر پیشکسوت حضور داشتند از نقشه ساخت این مدرسه رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا