مونیکا بلوچی هم پزری است برای خودش

مریم آقایی ۱-جهانی‌ترین ماه: ماه مبارک رمضان هم تمام شد و امسال هم احسان علیخانی با ماه عسلش میهمان ما بودند. البته ایشان خودشان صاحبخانه هستند و تمام تلاش‌شان را انجام دادند تا به ما میهمانان‌شان حسابی خوش بگذرد. انصافا هم خوش گذشت. از این به بعد بنده به عنوان یک دختر خانم یاد گرفتم …

مریم آقایی

۱-جهانی‌ترین ماه: ماه مبارک رمضان هم تمام شد و امسال هم احسان علیخانی با ماه عسلش میهمان ما بودند. البته ایشان خودشان صاحبخانه هستند و تمام تلاش‌شان را انجام دادند تا به ما میهمانان‌شان حسابی خوش بگذرد. انصافا هم خوش گذشت. از این به بعد بنده به عنوان یک دختر خانم یاد گرفتم که در آینده وقتی از همسر جان پرسیدم: «تو حاضری برای عشقمون چی کار کنی؟»، برای اثبات عشقش قسمتی از بدنش را با چاقو بکَند و این کار را هر روز که این سوال را می‌پرسم تکرار کند. همچنین از آنجایی که بنده از لحاظ فیزیکی آمادگی لازم برای شغل پزری را دارا هستم، در صورت مخالفت همسر جان، می‌توانم او را از ارتفاع سه متری پرت کنم و بعد دوتایی برویم در برنامه ماه عسل و خاطرات‌مان را تعریف کنیم و هر هر بخندیم. همه این‌ها را گفتیم که بگوییم احسان خواجه امیری در ویژه برنامه عید فطر ماه عسل اعلام کرده است که احسان علیخانی یکی از بهترین مجری‌های دنیا است. از نظر آن احسان، این احسان با بانو اُپرا وینفری و اِلن دی جنرس، لری کینگ و … در یک رتبه قرار می‌گیرد. خب آن احسان اشتباه می‌کند. این احسان یک طرف و لری کینگ اینا هم آن طرف. آقای خواجه امیری، من به شما علاقه‌مندم. انشاءا… که دیگر همچین اشتباهی تکرار نکنید که ما مجبور شویم، بگوییم، بگوییم!
۲-سنگ پا ترین ماه: چند سال پیش شنیده شد، فاطمه معتمد آریای عزیزمان ممنوع‌التصویر شده‌اند. آن موقع هر چه تلاش کردیم نفهمیدیم چرا و چطور؟ اما حالا کاشف به عمل آمد که به خاطر بازی در یک فیلم ایشان ممنوع‌التصویر شده اند. البته کاشف خودش که به عمل نیامد، آن‌طور که در خبرها آمده است، ایشان یک مصاحبه با ماهنامه تجربه داشته و اعلام کرده‌اند که ایشان را به خاطری بازی در فیلمی که اصلا در آن حضور نداشته‌اند ممنوع‌التصویر کرده‌اند. به قول خودشان مسئولان آن زمان احتمالا ایشان را با مونیکا بلوچی اشتباه گرفته‌اند. چون در آن موقعیت زمانی و مکانی مونیکا بلوچی در فیلم مذکور با بهروز.و و شهره.آ همبازی بوده است. البته بلوچی خانم خیلی هم دلش بخواهد که با فاطمه خانم ما اشتباهش بگیرند، اما نکته طنز ماجرا این است که در نهایت، مسئولان پس از اینکه متوجه اشتباه‌شان شدند گفتند، ایشان می‌خواستند بازی کنند، اما جلویش را گرفته‌ایم. اقدامات پیشگیرانه مسئولان وقت و اظهارات‌شان را لایق سنگ پای بلورین نمی‌دانید؟
۳-خلاق‌ترین ماه: تلویزیون در یک اقدام خلاقانه برای نشان ندادن ساز در برنامه زنده، اقدام به پخش تصاویر محو از سازها و نوازندگان آن‌ها کرده است. چه کسی بود که می‌گفت محدودیت بد است، خودش را معرفی کند تا خلاقیت شکوفه زده در محدودیت را در چشمش فرو کنیم. اصلا همین چیزهاست که موتور خلاقیت و نبوغ انسان‌ها را روشن می‌کند. موتور خلاقیت سانسورهای تلویزیونی که هزار ماشاءا… روز به روز تندتر و تندتر در حال کار کردن است. خدا را شکر. ما راضی، موتور راضی، شما ناراضی رو به من نشون بده. والا!
۴- پارادوکس‌ترین ماه:سخنگوی ناجا که از همین جا به ایشان و همکاران‌‌شان خسته نباشید می‌گوییم و اعلام می‌کنیم شبا که ما می‌خوابیم (می‌خوابیم؟!) … بله می‌گفتم، سخنگوی ناجا اعلام کرده‌اند که پلیس با موسیقی مخالف نیست. بله درست می‌گویند. پلیس چرا باید مخالف باشد؟ ما هم می‌گوییم پلیس مخالف نیست. در ادامه این سخن جناب سخنگو خبری داریم مبنی بر اینکه کنسرت ۲۹ تیر ماه رضا یزدانی در آبادان لغو شده. خبرها حاکی از آن است که مردم با کنسرت رضا یزدانی مخالف بوده‌اند و کنسرت به همین دلیل لغو شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا