۲مصدوم در حادثه رانندگی محور هراز

در این حادثه رانندگی سبقت غیرمجاز خودروی پراید که از آمل به سمت تهران تردد داشت سبب از دست رفتن تعادل راننده خودروی سنگین کامیون با بار پوکه معدنی شد. نوری‌پور با اعلام اینکه این حادثه رانندگی فوتی نداشت، افزود: دو سرنشین خودروی پراید در این سانحه مصدوم شدند و با همکاری عوامل امدادی، جمعیت …

در این حادثه رانندگی سبقت غیرمجاز خودروی پراید که از آمل به سمت تهران تردد داشت سبب از دست رفتن تعادل راننده خودروی سنگین کامیون با بار پوکه معدنی شد.
نوری‌پور با اعلام اینکه این حادثه رانندگی فوتی نداشت، افزود: دو سرنشین خودروی پراید در این سانحه مصدوم شدند و با همکاری عوامل امدادی، جمعیت هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل تصریح کرد: این برخورد در گالری پیچ شیطان در بخش لاریجان اتفاق افتاد.

این مسئول یادآور شد: واژگونی خودروی سنگین کامیون که بر اثر سبقت غیرمجاز پراید روی داد سبب خسارت جدیدی به هر دو خودرو شد.

نوری‌پور با اعلام اینکه رانندگانی که در مسیر مواصلاتی هراز تردد دارند از سبقت و سرعت بی‌جا بپرهیزند، اظهار کرد: سبقت و سرعت بالا در داخل تونل و گالری پیچ‌هایی که سرپوشیده شد حوادث ناگواری را منجر می‌شود که در برخی مواقع غیرقابل جبران است.

وی درباره وضعیت ترافیکی محور مواصلاتی هراز، گفت: بعد‌ازظهر امروز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در مناطق بالا دست بودیم.

نوری‌پور با اعلام اینکه حجم تردد در مناطقی همانند شهر گزنک و پلور به دلیل کم شدن عرض خیابان کندتر از دیگر مناطق بوده است، تصریح کرد: هم‌اکنون ترافیک محور هراز روان است و تردد در آن با وضعیت عادی به آسانی انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران بیان کرد: در روزهای گذشته با پایان ماه رمضان و تعطیلات عید فطر شاهد تردد بی‌شمار خودروها در مسیر هراز بودیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ترافیک سنگین و بسیار سنگین در محور هراز در روزهای گذشته سبب کندی تردد و راه‌بندان شده بود، ادامه داد: با مدیریت صحیح و مراعات رانندگان توانستیم مشکلات ترافیکی را برطرف کنیم.

نوری‌پور گفت: هوای امروز منطقه لاریجان و محور هراز آفتابی بود و مسافران گردشگران که در استان‌های شمالی مازندران حضور داشتند نیز هم‌اکنون در حال ترک آمل هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا