مهلت ۴۸ ساعته هوآوی به خریداران ایرانی

به گزارش خبرنگار موبنا، هواوی برای نخستین بار اقدام به ارایه طرحی کرده که بر اساس آن کاربران امکان تست گوشی‌های پرچمدار این برند را در طول ۴۸ ساعت خواهند داشت. در این طرح، کاربر با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های هواوی، می‌تواند برای دریافت یکی از گوشی‌های Mate7 یا P8 درخواست کند. به‌ این …

به گزارش خبرنگار موبنا، هواوی برای نخستین بار اقدام به ارایه طرحی کرده که بر اساس آن کاربران امکان تست گوشی‌های پرچمدار این برند را در طول ۴۸ ساعت خواهند داشت.
در این طرح، کاربر با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های هواوی، می‌تواند برای دریافت یکی از گوشی‌های Mate7 یا P8 درخواست کند. به‌ این شکل که مبلغ اصلی گوشی را به صورت امانی به نمایندگی هواوی پرداخت کرده و یک گوشی تست برای مدت ۴۸ ساعت در اختیار وی قرار می‌گیرد.
پس از آن، کاربر می‌تواند با خیالی آسوده گوشی را طی این مدت زمان همراه داشته باشد و تجربه کار کردن با آن را از نزدیک و شرایط مختلف کسب کند.
پس از آن وی دوباره به فروشگاه بازمی‌گردد، اگر یکی از این پرچم‌داران هواوی را پسندیده بود، فروشنده در عوض پول پرداختی، به او یک گوشی نو و پلمپ خواهد داد، اما اگر به هر دلیلی خریدار از داشتن گوشی منصرف شده بود، تمام پول خود را دریافت می‌کند؛ بدون آنکه ریالی هزینه اضافه بابت این ۴۸ ساعت کار کردن با گوشی پرداخت کرده باشد.
این طرح در حال حاضر، در ۶ فروشگاه در ۶ شهر تهران، مشهد، همدان، رشت، اصفهان و ارومیه برگزار می‌شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا