افرایش فروش گیشه سینماها در تیر ماه

این پخش‌کننده سینما در گفت‌وگویی مجموع فروش امسال را تاکنون شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار تماشاچی اعلام کرد. سرتیپی فروش تیرماه سال گذشته را دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان با ۵۵۹ هزار بیننده دانست که در این آمار فروش، تیرماه امسال نسبت به سال گذشته سه برابر …

این پخش‌کننده سینما در گفت‌وگویی مجموع فروش امسال را تاکنون شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار تماشاچی اعلام کرد.

سرتیپی فروش تیرماه سال گذشته را دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان با ۵۵۹ هزار بیننده دانست که در این آمار فروش، تیرماه امسال نسبت به سال گذشته سه برابر و تعداد تماشاچی‌، ۲ برابر شده است.

این تهیه‌کننده پرفروشترین سالن‌های سینمایی را اینگونه معرفی کرد که؛ پردیس سینمایی «کوروش» یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با ۲۰۰ هزار تماشاچی، پردیس سینمایی «آزادی» ۶۵۰ میلیون تومان با ۱۱۰ هزار نفر بیننده و پردیس سینمایی «هویزه» مشهد، ۴۴۰ میلیون تومان با ۸۴ هزار تماشاچی.

سرتیپی دلیل افزایش فروش امسال را طرح افطار تا سحر ماه رمضان و اضافه شدن پردیس‌های سینمایی «کوروش» و «چارسو» دانست و در پایان اظهار امیدواری کرد که جهش بوجود آمده در این ماه، همچنان در ماه‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا