مدیر شالکه: دی سانتو بخاطر پول اینجا نیامده

به گزارش “ورزش سه”، انتقال فرانکو دی سانتو از وردر برمن به شالکه حاشیه‌هایی به همراه داشت. هورس هلت ،مدیر شالکه، ضمن اذعان به مطرح نبودن مسائل مالی برای این بازیکن به “بیلد آم زونتاگ” گفت:” اگر مسئله بر سر پول بود، او باید لیگ انگلیس را انتخاب می‌کرد. ولی او می‌خواست یک باشگاه کهن …

به گزارش “ورزش سه”، انتقال فرانکو دی سانتو از وردر برمن به شالکه حاشیه‌هایی به همراه داشت. هورس هلت ،مدیر شالکه، ضمن اذعان به مطرح نبودن مسائل مالی برای این بازیکن به “بیلد آم زونتاگ” گفت:” اگر مسئله بر سر پول بود، او باید لیگ انگلیس را انتخاب می‌کرد. ولی او می‌خواست یک باشگاه کهن پرطرفدار را انتخاب کند که آنجا شانس حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی را هم داشته باشد. از این نظرها ما در آلمان شماره یک هستیم.”
تصمیم دی سانتو برای رفتن به شالکه خشم مسئولان برمن را به دنبال داشت. توماس آیشین به “اسکای” گفت:” قرار ما این بود که او از قبل به ما اطلاع بدهد می‌خواهد بماند یا خیر. الان همه چیز خیلی خیلی سریع اتفاق افتاده و من اصلا از این رفتار سر در نمیاورم. واقعا متحیرم.”
وی با اشاره به اینکه مسئولان شالکه رفتار خوبی داشتند، افزود:” آنها درست رفتار کردند و ما را در جریان مذاکراتشان با این بازیکن گذاشتند. من آقای هورس هلت را به خوبی می‌شناسم، همه چیز قانونی پیش رفته است.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا