حمدی‌نژاد: برای کامیابی آرزوی موفقیت می‌کنم

به گزارش “ورزش سه”، وحید حمدی‌نژاد‌ در مورد اینکه چرا بازی دوستانه هایشان با تیم های قدری نبوده گفت: ما دیروز با تیم نیروی زمینی بازی داشتیم شاید خیلی ها بگویند این تیم لیگ دوی و ضعیف است اما باید بگویم حریف بازیکنان بسیار خوبی داشت و آن دیدار خیلی به ما کمک کرد که …

به گزارش “ورزش سه”، وحید حمدی‌نژاد‌ در مورد اینکه چرا بازی دوستانه هایشان با تیم های قدری نبوده گفت: ما دیروز با تیم نیروی زمینی بازی داشتیم شاید خیلی ها بگویند این تیم لیگ دوی و ضعیف است اما باید بگویم حریف بازیکنان بسیار خوبی داشت و آن دیدار خیلی به ما کمک کرد که نقاط ضعف و قوتمان را بیشتر بشناسیم. در مورد اینکه چرا با تیم های بزرگی بازی دوستانه انجام ندادیم باید بگویم که قرار بود با سایپا و پیکان بازی کنیم به دلیل شرایط جویی که پیش آمد، تمام برنامه ها به هم ریخت وگرنه ما از اینکه با تیم های خوب بازی کنیم ابایی نداریم، اما نشد.

وقتی از او سوال شد که برای شروع لیگ آماده هستند یا خیر ادامه داد: هیچ تیمی در آمادگی صددرصد قرار ندارد و به همه تیم ها معمولا یکی، دو هفته اول کامل آماده نیستند اما وارد مسابقات که شویم، همه چیز رفته رفته خوب می‌ شود. بازی های تدارکاتی خیلی به این امر کمک کرده.

مدافع نفت‌تهران در مورد دیدار اولشان در لیگ‌برتر که همانند فینال لیگ چهاردهم با تراکتورسازی است، نظرش را اینگونه بیان کرد: این مساله یک چیز طبیعی است بالاخره اگر ما در دیدار اول هم با تراکتورسازی بازی نمی‌ کردیم، بالاخره به پست این تیم می‌ خوردیم. با توجه به اینکه در فینال لیگ چهاردهم رو در روی تراکتور قرار گرفتیم و الان هم بازی لیگ را مقابل تراکتورسازی آغاز می‌ کنیم، این مساله کمی هیجان دارد ولی وگرنه این بازی مثل سایر بازی هاست و ما محکم و پرقدرت کار می‌ کنیم تا یواش یواش تیم مان را چهره واقعی نفت برسانیم. امیدوارم که اتفاقات فصل پیش تکرار و دوباره نتیجه به اشتباه اعلام نشود.(می‌ خندد) تیم ما از لحاظ کادرفنی و داشتن مهره قدر است اگر مدیریت نیز بتواند از لحاظ مالی حمایت کند، امسال نتایج درخشانی می‌ گیریم.

وقتی از حمدی‌نژاد‌ پرسیده شد امسال نیز کاپیتان دوم است یا خیر پاسخ داد: دو سال است که من کاپیتان دوم تیم محسوب می‌ شوم و علی آقا عزتی که بسیار هم سابقه دارد، کاپیتان اول نفت‌تهران محسوب می‌ شود.

بازیکن زردپوشان تهران در مورد همبازی شدن با سیدجلال حسینی در لیگ جدید گفت: سیدجلال بازیکن باتجربه ای است و همه چیز راجع به او مشخص و نمایان است او می‌ تواند به نفت کمک کند تا ما قوی تر و محکم تر به راهمان ادامه دهیم. همگی دست به دست هم می‌ دهیم تا از اسم بازیکن نفت دفاع کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه چرا با وجود اینکه ۳، ۴ نفر از بازیکنان فصل گذشته نفت جدا شدند روی جدایی کامیابی‌نیا بیشتر مانور داده شد افزود: مطمئن باشید تمام کسانی که جدا شدند خوب بودند اما شاید کمال متعصب تر و جنگنده تر بود و از آنجایی که با هم هم اتاقی بودیم و دوستان صمیمی محسوب می‌ شدیم، به شخصه یک حس دیگری به او دارم. انشاالله هر جا هست موفق باشد وقتی مربی و بازیکنان تیم در مورد کسی صحبت می‌ کنند، لابد لیاقت آن تعریف و تمجیدها را دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا