ایران‌پوریان: درباره قهرمانی تراکتور حرف نزنید

به گزارش “ورزش سه”، محمد ایران‌پوریان در مورد اردوی تهران که دیروز به پایان رسید گفت: تمرینات منظم و پرفشاری را در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام و چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم و تیم تقریبا به هماهنگی لازم رسید و رفته رفته به شرایط آرمانی نزدیک تر می‌ شویم و برای شروع …

به گزارش “ورزش سه”، محمد ایران‌پوریان در مورد اردوی تهران که دیروز به پایان رسید گفت: تمرینات منظم و پرفشاری را در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام و چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم و تیم تقریبا به هماهنگی لازم رسید و رفته رفته به شرایط آرمانی نزدیک تر می‌ شویم و برای شروع مسابقات خودمان را آماده می‌ کنیم.

او در مورد بازی دوستانه با صبای قم که دیروز برگزار شد و گویا درگیری در آن انجام شده ادامه داد: من به شخصه ۳۰ دقیقه بازی کردم به دلیل گرفتگی عضلات چند روزی را تمرین نکردم و از اول بازی هم نتوانستم به میدان بروم اما خدا را شکر الان خوب هستم. در مورد بازی باید بگویم دعوایی صورت نگرفت فقط بازی کمی خشن شده بود وگرنه دعوای خاصی نبود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه خیلی ها اعتقاد دارند تمام ستاره ها در این تیم جمع شده اند، نظرش را اینگونه بیان کرد: اتفاقا می‌ خواستم در مورد این مساله صحبتی انجام بدهم، اینکه از الان گفته می‌ شود تراکتور از الان قهرمان است درست نیست. این مساله فشار را روی تیم ما زیاد می‌ کند من عاجزانه تقاضا می‌ کنم اینقدر در مورد قهرمانی تراکتور صحبت نشود، اینکه اسم ها در یک تیم باشند مهم نیست، اینکه ما یک تیم باشیم یکدل باشیم مهم است. خواهشی که از رسانه ها دارم این است که روی قهرمانی تراکتور مانور ندهند چون این مساله توقعات را بالا می‌ رود و به طبع فشار را روی تیم بالا می‌ برد. شما اگر دقت کرده باشید ذوب‌آهن، سپاهان، پرسپولیس و غیره کلی ملی‌پوش دارند اما اندازه ما رویشان مانور داده نمی‌شود. همانطور که اشاره کردم ما تنها کاری که باید بکنیم این است که به یک تیم واقعی تبدیل بشویم.

ایران‌پوریان با داشتن ۳ سال سابقه حضور در تراکتور از سایرین باتجربه تر است او در مورد این مساله گفت: امسال چهارمین سال حضور من در تراکتورسازی است، واقعا در تیم ما آنقدر رفاقت و همدلی برقرار است و آنقدر نفرات باتجربه داریم که هرکدام یک رهبر محسوب می‌ شوند همانطور که بستن بازوبند کاپیتانی برای من اهمیتی ندارد، مطمئنا برای بقیه هم مهم نیست. همه چه در داخل زمین و چه در بیرون زمین رهبر هستند. انشالله این رفاقت ها باعث شود ما در سال جدید روند خوبی داشته باشیم.

وی در پایان در مورد دیدار با نفت‌تهران در اولین بازی لیگ پانزدهم افزود: پارسال لیگ را با بازی مقابل نفت‌تهران تمام کردیم ولی متاسفانه من ۳ کارته بودم و نتوانستم برای تراکتورسازی به میدان برود ولی واقعا فرقی ندارد که با چه تیمی بازی داشته باشیم. دیدار سال گذشته با نفت به تاریخ پیوست انشاالله که امسال از ابتدا بتوانیم روندی روبه جلو داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا